Dimecres passat vam poder veure com és un laboratori de microbiologia professional. El Pedro ens el va ensenyar per videoconferència. També, per a molts de nosaltres va ésser la nostra primera reunió via Skype. Va ser tota una experiència!
Aquí podeu veure les fotos:
HEM FET UNA VIDEOCONFERÈNCIA AMB EL PEDRO!
Respon