GRUP DE GRANS 5è. Promoció 2008-2009

GRUP DE GRANS 5è. Promoció 2008-2009

Menú principal

Aneu al contingut principal
Aneu al contingut secundari
  • Pàgina d'inici
  • EL DIA A DIA.
  • ENTREM I SORTIM
  • MOMENTS PER RECORDAR.
  • QUI SOM?
    • ENTRADES I SORTIDES A LA CLASSE.

Arxiu diari: 10 febrer 2014

HEM FET UNA VIDEOCONFERÈNCIA AMB EL PEDRO!

Publicat el 10 febrer 2014 per erubio27
Respon

Dimecres passat vam poder veure com és un laboratori de microbiologia professional. El Pedro ens el va ensenyar per videoconferència. També, per a molts de nosaltres va ésser la nostra primera reunió via Skype. Va ser tota una experiència!
Aquí podeu veure les fotos:

Publicat dins de General | Deixa un comentari
Llicència de Creative Commons
a la cova... de http://blocs.xtec.cat/foquesescolajosepgras/wp-admin/ està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

ja ens visiteu?

contador de visitas
Contador de visitas
Diseño web sevilla
febrer 2014
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.   març »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Articles recents

  • Celebrem Santa Cecília
  • LES BARRAQUES DE VINYA
  • 1r PROGRAMA DE RÀDIO DEL CURS!
  • COMENCEM EL CURS!
  • COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE

Arxius

  • novembre 2015
  • setembre 2015
  • juny 2015
  • maig 2015
  • abril 2015
  • març 2015
  • febrer 2015
  • gener 2015
  • desembre 2014
  • novembre 2014
  • octubre 2014
  • maig 2014
  • abril 2014
  • març 2014
  • febrer 2014
  • gener 2014
  • desembre 2013
  • novembre 2013
  • octubre 2013
  • juny 2013
  • maig 2013
  • abril 2013
  • març 2013
  • febrer 2013
  • gener 2013
  • desembre 2012
  • novembre 2012
  • octubre 2012
  • juny 2012
  • maig 2012
  • abril 2012
  • març 2012
  • febrer 2012
  • gener 2012
  • desembre 2011
  • novembre 2011
  • octubre 2011
  • juny 2011
  • maig 2011
  • abril 2011
  • març 2011
  • febrer 2011
  • gener 2011
  • desembre 2010
  • novembre 2010
Gràcies al WordPress.