Flipped Classroom a 3er d’ESO (INS La Pineda)

Amb dos grups de 3er d’ESO s’ha portat a terme aquesta metodologia. Les instruccions havien de ser molt clares el primer dia per tal de poder conduir la flipped classroom de la manera més òptima possible.

Els continguts pensats per aquestes primeres proves han estat gramaticals: el passat simple i el passat continu. Cada dia els alumnes practiquen 10 minuts d’expressió escrita al Bell Ringer (activitat que es fa al començament de la classe), que en aquest cas el faríem servir com activador de coneixements previs i poder induir la teoria millor.

Per tal de fer la classe invertida, els alumnes havien de visualitzar aquests dos vídeos prèviament a casa:

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

A la classe, havent deixat clar que no hi havia penalització en cas d’error i que jo els ajudaria com si estiguessin fent els deures a casa, van realitzar les següents activitats:

ACTIVITATS

past-simple-past-continous-exercises

Autor: http://makelearningfun1.files.wordpress.com/2011/05/past-simple-past-continous-exercises.pdf