Gamification – Enllaços Web

7 Good Examples of Gamification in Education

Lloc web on es detallen espais web i programes que fan servir la Gamification a l’ensenyament.

El juego de la cultura (en las organizaciones)

Bloc que fa una reflexió de com fomentar l’aprenentatge i benestar a les organitzacions, empreses i lloc de treball en general.

Gamification Education                                                                                                                                                                                                                       Portal web que fa una explicació exhaustiva del funcionament de la Gamification a l’ensenyament.

Microsoft Partners in Learning: Games Based Learning
Espai web on professionals de l’ensenyament fan interessants reflexions en relació a la dinàmica, èxits, funcionament, etc. d’aquesta metodologia. Recomanat per Neus Lorenzo.

Online Math Learning Pàgina web plane de recursos per ensenyar i aprendre matemàtiques a tots els nivells fent servir els jocs.

A Game-Based Learning Approach to Improving Students’ Learning Achievements in a Nutrition Course

Article interessant per veure el resultat de l’aplicació de les estratègies dels jocs en un estudi universitari.

Digital Game-Based Learning in high school Computer Science education

Article que explica l’impacte en eficiència i motivació resultant de l’aplicació digital de les estratègies dels jocs.

The Effectiveness of Instructional Games

Article que fa una àmplia anàlisi de la literatura escrita fins al momnet sobre aquesta metodologia.

Can Gamification Save Our Broken Education System?

Article molt interessant publicat a Forbes sobre la influància de la Gamificació al sistema educatiu.