BCN Bio Pro Science Meeting

BCN Bio Pro Science Meeting és el primer congrés científic dirigit a estudiants d’ESO, Batxillerat i públic en general, i tindrà lloc el proper dilluns 23 de novembre al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB). Investigadors dels més importants centres de recerca a l’Estat espanyol i excepcionals convidats com el premi Nobel en Química 2013 i considerat pare de l’anomenada Biologia Computacional Prof. Michael Levitt, de la Universitat de Stanford, parlaran sobre els seus últims avenços científics en biologia evolutiva, genètica, biomedicina i biotecnologia.

Compta amb una convocatòria de treballs de recerca o propostes independents d’alumnes d’ESO i Batxillerat. I en aquest apartat han estat seleccionats dos propostes d’alumnes del nostre centre, que exposaran els seus treballs en format de pòster científic. Una és l’Andrea Rodgers, que va fer el seu treball de recerca el curs passat al nostre Institut amb un assessorament del Parc Científic de Barcelona (PCB). L’altre, l’Eric Matamoros, que presenta una revisió sobre el virus de la sida que forma part del seu treball dins el programa Joves i Ciència.

Ens sentim orgullosos dels nostres alumnes i de la seua feina i els volem donar l’enhorabona als dos!