Eda Cardona- 2n torn

L’alumnat de 2n d’ESO (2n torn) ja hem arribat a la muntanya de sal de Cardona.  Des de l’Eda ens guiaran per aprendre moltes coses sobre aquest territori  i descobrir els secrets que hi ha amagats.  També ens posarem en forma amb una activitat de  geocerca i una marxa nòrdica. Les activitats de l’Eda les complementarem amb activitats de lleure com una gimcana nocturna i  una festa de comiat a la disco.

L’alumnat i professorat s’allotjarà a la casa de colònies La Carral al poble del Miracle (LLeida)

En aquest enllaç podeu  veure un reportatge FOTOGRÀFIC. A gaudir molt!

NEUS CAPDET

Quant a NEUS CAPDET

Professora de Geografia i història. Institut Cubelles "El teu únic obstacle ets tu mateix. Si creus que és impossible aconsseguir alguna cosa, mai ho aconsseguiràs"
Aquest article s'ha publicat dins de 2n ESO, EDA, Sortides i activitats i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *