Convocatòria de vaga d’estudiants pel 24/09/2021

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga climàtica estudiantil internacional per al divendres 24 de setembre de 2021. L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i de batxillerat ha manifestat de manera majoritària la seva participació en aquesta convocatòria.

Recordeu que l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no es poden adherir a aquestes convocatòries de vagues d’estudiants.

Les famílies de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat, a través de Clickedu han rebut una notificació per a confirmar que han estat informades d’aquesta convocatòria i de la no assistència del seu fill-a a l’institut el 24 de setembre de 2021. En cas que no us sigui possible respondre a aquests notificació a través de Clickedu, preguem envieu una comunicació al tutor-a del vostre fill-a per confirmar que heu estat informats de la seva participació a la vaga estudiantil i que no assistirà a l’institut.

La Direcció