Redactores: Noa Adame i Ainhoa Vázquez 2ESO A -Fem Festa!
El Carnaval a l’institut ja ha finalitzat i molt bé ens ho hem passat! El divendres 12 de febrer de 2021 l’alumnat, professorat i personal del PAS vam celebrar el carnaval a l’Institut Cubelles.
La temàtica d’aquest any ha sigut la volta al món, per això totes les classes van escollir un país per disfressar-se.
Els professorat i el personal de PAS ens van sorprendre amb les seves disfresses de turistes, mentre gaudien el seu viatge visitant totes les classes. Així van poder viatjar a molts llocs, descobrir cultures noves i fins i tot veure les seves vestimentes.
Es va organitzar un concurs de disfresses i els guanyadors van ser:
1ESO B Tailandia 2ESO D França 3ESO C Japó 4ESOA Egipte 1BAT A Antàrtica
Per no perdre el costum del Carnaval, es va fer una rua, però no us preocupeu que va ser amb els grups bombolla. Vam sortir al pati a fer un tomb per ensenyar les disfresses, acompanyats de la música del nostre país. El turuta va sonar i per descomptat vam ballar.
Aquest any el rei Carnestoltes no ha pogut venir, però el seu missatge amb un vídeo ens va fer arribar i amb l’ajuda de 2 de BAT, que han sigut els organitzadors d’aquest Carnaval, una posada en escena han aconseguit fer.
Encara que el Carnaval ha sigut molt diferent, l’hem volgut celebrar, ja què és una tradició molt important al nostre institut i a tot el Garraf.
PD: Les fotos de grup classe han sigut possibles gràcies al nostre fotògraf, Dídac Ruiz de 3 ESO.
Article redactat per: Noa Adame i Ainhoa Vàzquez 2ESOA- Fem Festa