JA TENIM MASCOTA!

Com ja sabeu l’Institut Cubelles celebra el seu 15è aniversari. Per aquest motiu es va convocar un concurs per dissenyar la mascota de l’institut on podia participar tot l’alumnat de 1r d’ESO.

Es va fer una selecció dels 10 candidats més destacats de l’alumnat que s’ha presentat al concurs.

El jurat estava format per alumnat de 2n d’ESO a 2n de Batxillerat, professorat i personal d’administració i servei de l’institut.

La mascota guanyadora que donarà la benvinguda a  l’institut Cubelles és:

Moltes felicitats a l’Ainhara Barroso i a tots l’alumnat de 1r ESO per haver participat en aquest concurs impulsat des de la matèria de Visual i Plàstica.

Benvinguda Gavi!

NEUS CAPDET

Quant a NEUS CAPDET

Professora de Geografia i història. Institut Cubelles "El teu únic obstacle ets tu mateix. Si creus que és impossible aconsseguir alguna cosa, mai ho aconsseguiràs"
Aquest article ha estat publicat en 15 aniversari, 1r ESO, Àmbit social-Artístic, Concursos, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a JA TENIM MASCOTA!

1. Sara diu:

Molt xulo!

2. Miquel Garcia i Rovira diu:

Bona feina la de la colla de 1r i el professorat corresponent.
    La(es) gavina(es) que ens visita (en) durant les hores d’esbarjo. Companyes de viatge, ja durant 15 anys, enhorabona i salut