Convocatòria de vaga del personal de l’àmbit educatiu per dijous 15 d’octubre de 2020

Les organitzacions sindicals ASPEPC i CGT han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament per a demà dijous 15 d’octubre de 2020, de 00.00 a 24.00 hores. La vaga s’adreça a tot el personal docent, tant funcionari com interí  i al personal laboral del Departament d’Ensenyament.

Pel que fa al seguiment de la vaga per part del professorat, els serveis mínims garantiran que el centre resti obert per atendre l’alumnat.

No és una vaga d’estudiants, i per tant, l’alumnat, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat, ha d’assistir a l’Institut com qualsevol altre dia.