Preinscripció i portes obertes 2020

PREINSCRIPCIÓ PER A L’ESO

CODI DE CENTRE: 08057230

TELEMÀTICA (prioritària): entre el 13 i el 22 de maig
Ompliu la sol·licitud en suport informàtic.
Accediu al procés telemàtic
En cas que no sàpigues quin és l’Identificador de l’alumne/a del Registre d’alumnes (RALC) el pots consultar aquí Recorda que al butlletí de notes de l’escola apareix aquest número identificador i també el pots consultar trucant a l’escola.

Envieu un correu electrònic a a8057230@xtec.cat, adjuntant resguard i documentació necessària.

PRESENCIAL (només de forma excepcional): del 19 al 22 de maig. Horari: 9-13h.
Imprès per a fer la preinscripció
Demaneu cita prèvia a través de la següent aplicació o trucant al telèfon 626 115 457 (podeu demanar cita a partir del 13 de maig de 9h a 13h).
Compliu les següents indicacions:
Una sola persona per sol·licitud i eviteu persones d’especial vulnerabilitat.
Porteu la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
Porteu bolígraf, mascareta i guants.
No s’atendran dubtes durant l’atenció presencial

Dubtes: escriviu un correu a a8057230@xtec.cat, i us atendrem al més aviat possible.
Més informació:
Documentació i criteris de prioritat (barem)
Calendari