Aclariments sobre els horaris a partir del 14 d’abril de 2020

En el document sobre l’organització de la tercera avaluació del cus 2019-20, en l’apartat sobre l’organització horària s’esmenta que

10.Durant els 45 minuts de la sessió, el professorat estarà disponible i l’alumnat es podrà comunicar via hangout (xat del correu de l’institutcubelles.cat) amb el professor-a que tingui a cada sessió.

12. En la mesura del possible i si s’escau, el professorat farà una sessió a la setmana via Google meet amb tot l’alumnat dels seus grups.

Quan en el punt 10 es diu que el professorat estarà disponible quant l’alumnat té aquella classe, es refereix a que l’alumnat que ho necessiti podrà contactar durant la sessió a través del xat del hangouts, si es vol contactar en directe. Sinó, sempre hi ha l’opció de contactar enviant un correu electrònic. L’alumnat no està obligat a assistir a totes les sessions només en els casos que se’l convoqui a una reunió de Google Meet.

Clicant en aquest enllaç, es pot consultar un document sobre les diferències del xat de hangouts i una reunió de Google Meet.

Aquest article ha estat publicat en Comunicats i avisos, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.