Els deportats del Garraf i les Stolpersteine

Aquest matí l’alumnat de 1r de batxillerat ha anat a la UPC a la xerrada  “Els deportats del Garraf i les Stolpersteine ‘Les llambordes per ensopegar’.

Xerrada  a càrreg de l’històriador Xavi López Soler organitzada per l’ Amical de Mauthausen y otros campos

Cubelles és el primer municipi de la comarca que compta amb una llamborda d’aquest tipus que recorda a Josep Agustí, cubellenc víctima dels camps nazis.  Properament se’n posaran a Vilanova i Sitges per dignificar la memòria dels deportats #projecteBuchenwald #xarxamaimes

Molt interessant

Alumnat de 1r Batxillerat

Resultat d'imatges de agusti bombui

NEUS CAPDET

Quant a NEUS CAPDET

Professora de Geografia i història. Institut Cubelles "El teu únic obstacle ets tu mateix. Si creus que és impossible aconsseguir alguna cosa, mai ho aconsseguiràs"
Aquest article ha estat publicat en 1r batxillerat, projecte, Projecte Buchenwald, projectes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.