Informació de la reunió amb les famílies de 1r ESO i 2n d’ESO 2019-20

El divendres 5 de juliol va tenir lloc la reunió informativa amb les famílies de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO del curs 2019-20. En aquesta reunió es va explicar:

1. Llibres de text: es farà ús de llibres digitals. El llistat de llibres digitals i de lectura es poden consultar a l’enllaç adjunt

Llistat de llibres de text de 1r d’ESO 2019-20

Llistat de llibres de text de 2n d’ESO 2019-20

Les llicències digitals dels llibres de 1r d’ESO i de 2n d’ESO es poden adquirir a través d’Iddink www.iddink.cat  Per a poder realitzar la comanda a través d’Iddink cal iniciar sessió (registra-se prèviament) i introduir el codi 469AT5. Amb aquest codi ja reconeix que és una comanda de l’institut Cubelles. A continuació només cal seleccionar el nivell (1r ESO, 2n d’ESO, etc), si és del grup de reforç o no, i es pot adquirir tot el pack o bé seleccionar uns ítems concrets. Per a qualsevol dubte es pot trucar al número 902.565.411

L’elecció de la matèria optativa es farà en començar el curs, per tant, cal esperar per adquirir la llicència de llibre digital d’alemany. Les optatives de 1r d’ESO del curs 2019-20 són segona llengua estrangera: alemany, Hort, Hàbits saludables, Gestió de les emocions, Teatre en castellà. Pel que fa a l’alumnat que ha fet alemany a 1r d’ESO el curs 2018-19 i que vulgui continuar fent alemany, ja pot adquirir la llicència digital dels llibres digitals d’alemany.

2. Dispositius chromebooks. El dispositiu portàtil de cada alumne es pot adquirir a l’empresa FDOS. A través de la web educat.fdos.net, amb el codi 04F124 es pot fer la comanda del dispositiu ACER chromebook 11 C732. Clicant en aquest enllaç es pot accedir al document que es va lliurar a les famílies.

El lliurament dels chromebooks tindrà lloc el divendres 13 de setembre de 2019 entre les 17 i les 19 hores.

Per a qualsevol dubte sobre els dispositiu chromebook seleccionat (compra, servei postvenda, manteniment, modalitats de garantia, etc..) us podeu adreçar a l’empresa FDOS al telèfon 933071555.