Un dels projectes del segon trimestre va ser l’edat mitjana, després de treballar l’edat antiga a anglès. En aquest projecte ens va interessar saber com vivia la gent en aquella època i cada grup va buscar informació i investigar sobre un dels grups socials. Després vam haver de pensar com ho explicaríem als companys i companyes perquè també aprenguessin coses dels altres grups socials i així vam preparar unes exposicions.
Volíem fer-ho tan bé que ens vam ficar en el paper i fins i tot alguns ho vam explicar en primera persona, o altres vam teatralitzar o altres ens vam disfressar. Ens va semblar molt curiós descobrir la vida quotidiana de la gent que va viure en aquells temps!