El nostre recital de poesia !

Bé, no hi ha paraules per definir la tarda del recital de poesia. Dies després em vaig trobar l’àvia del Tim, que hi va venir, i em va dir: que bonica la festa!
Doncs sí, va ser tota una festa i molt bonica.
Gràcies per ser-hi!
Ens hagués agradat penjar el vídeo i més fotos però a vegades la tecnologia no ens va a favor, aquesta vegada ha sigut així. Ens queda el record!