La sèrie Joc de Trons és segon una aclaparant quantitat de dades, un dels programes de televisió més popular del món.
L’emissió del primer capítol de la sèrie, a l’any 2011, van haver 2,2 milions d’espectadors. A diferència de l’última temporada, hi ha registrats uns 10,1 milions d’espectadors que representen una pujada del 27% respecte el debut de la sisena temporada.

Logotip HBO i de Joc de Trons
Per tant, aquesta sèrie ha tingut un un gran èxit que ha fet créixer molt a la plataforma HBO.
Els primers capítols de la nova temporada de Joc de Trons van ser vists per 26 milions de persones i HBO va registrar un augment de 106 milions de dòlars en subscripcions. Això demostra el gran impacte de la creació dels plataformes digitals per visionar sèries, la qual cosa a beneficiat enormement a sèries com Joc de Trons.
Sens dubte, el gran èxit és degut a l’apassionant història perquè explica, l’ampli univers que crea, la innombrable quantitat de personatges amb personalitat, és una sèrie pensada per atraure tot tipus de públic, presenta uns guions trepidants plens de girs inesperats i mostra grans dosis de sexe i violència. Però tot i així existeix un altre motiu, i és la manera de veure sèries està canviant degut a els nous mitjans digitals que han creat gran impacte social.

Gràfica dels visionats de Joc de trons a televisió i les plataformes virtuals a 2014 i 2015
L’any 2014, el 51% dels quals van veure la quarta temporada de Joc de Trons en televisió ho van fer al canal lineal (la televisió convencional) enfront del 21% que ho va fer en el servei de televisió a la carta com Netflix o HBO.
Al 2015, no obstant això, va ser majoria qui va seguir el cinquè lliurament en una plataforma digital (45%) enfront dels quals van triar acudir a la cita fixada per la televisió (32%). Aquesta dada és una mostra de la revolució que està vivint la televisió.