7
01
2015
Perquè pugueu gaudir d’un bon recull de recursos amb què treballar l’escriptura a l’aula, aquí trobareu enllaços que us podran ser d’utilitat. Anirem afegint-ne de nous per tal d’estar actualitzats. Anireu directes a la seva ubicació clicant aquí.

Nos alimentamos con los libros. Camille Loiselet.http://bibliolectors.tumblr.com/post/105111846571/nos-alimentamos-con-los-libros-ilustracion-de
Writing Fix Constructed Response Resources Un projecte d’escriptura de Northern Nevada compta amb nombrosos recursos per writing constructed responses. Aquí podeu trobar models d’alumnes amb rúbriques per practicar amb ells.
Descriptive Writing in primary education Aquí trobareu exemples de com ensenyar l’escriptura descriptiva en la matèria de ciències, ciències socials i matemàtiques (sí, matemàtiques!), un tatest d’un taller d’escriptura, i va suggeriments de llibres.
Writing and English as a Second Language Estratègies d’èxit que combina tècniques eclèctiques ja portades a terme a l’aula.
30 Ideas for Teaching Writing Estratègies per ajudar els aprenents d’anglès al llarg del procés d’escriptura.
« BON ANY 2015!
LA PIRÀMIDE DE LA LECTURA »
Accions
Informacions
Deixa un comentari