Daily Archives: abril 27, 2013

Aturem les guerres…

Els nens i nenes de la Classe del Dimoni han compartit amb tots nosaltres un emotiu espectacle de dansa. Ells volien representar la crueltat i la inutilitat de les guerres. Ho han fet amb una coreografia que feia esborronar. En Pau Ibars els ha ajudat a poder realitzar-la amb una gran sensibilitat. Moltes gràcies per compartir el vostre treball.

Conferència sobre la muntanya de Montserrat

La Mariona ens ha explicat molt bé infinitat de detalls sobre la muntanya de Montserrat. Ella ha triat aquest tema perquè tenim un tresor ben a prop que cal valorar i mostrar per poder-lo estimar. Ha explicat molts noms de les agulles més importants, desconegudes per a molts, i ha explicat la vegetació, la fauna i la importància del monestir. Moltes gràcies i moltes felicitats.

Conferència sobre els cotxes

En Marc D. ens ha fet una interessant conferència sobre els cotxes. Ell ha explicat molt bé totes les parts que formen un vehicle i hem vist com nés de complex. Hem parlat també de la importància d’aquesta indústria a casa nostra. L’hem felicitat perquè ha explicat molt bé allò que sabia i s’havia preparat molt bé. Felicitats.