Estiu a la Universitat

Aquest estiu dos dels nostres estudiants han participat en activitats programades per les Universitats per aprofundir i ampliar els seus coneixements en Geologia i Biologia.

Per una banda, David García, estudiant de 2n de Batxillerat, va ser un dels 26 estudiants seleccionats de tota Catalunya per participar al programa Viu la Geologia! de la Universitat de Barcelona a finals del mes de juny. Tres dies d’activitats al voltant de les Ciències de la Terra organitzades per la Facultat de Geologia i adreçades a alumnes de Batxillerat.

D’altra banda, Tania Fornós va realitzar el curs La nova Biologia: No límits! a la Universitat Rovira i Virgili. Allí dues doctores en Biotecnologia van ampliar els coneixements en microbiologia, biologia molecular i enginyeria genètica d’un grup d’alumnes de 4t ESO (a la foto), amb els que van realitzar pràctiques que no estan a l’abast dels centres de secundària, com ara una PCR, un gel d’electroforesi o l’obtenció de bacteris recombinants. Per als professors de secundària que hi vam ser, un grup de treball format per cinc docents, va suposar una molt estimulant oportunitat de contacte amb la Universitat així com d’actualització científica.