Bioimatges 2013

La Comissió de Biòlegs Docents del Col·legi de Biòlegs de Catalunya (CBC) anima tots els alumnes de secundària i primària (cicle mitjà i superior) de Catalunya i als seus mestres i professors a participar al concurs Bioimatges 2013.

La principal finalitat és disposar d’una col·lecció de fotografies de temàtica biològica que es podrà consultar a través de la web www.bioimatges.net i preparar una exposició itinerant de fotografia biològica.

Podran participar tots els alumnes de primària (cicle mitjà i superior) i secundària de Catalunya, els professors, altres ciutadans interessats en aquesta temàtica i els biòlegs col·legiats. Cada participant podrà concursar únicament amb dues fotografies, i no podrà participar a dues categories diferents.

El tema de les fotografies haurà d’estar relacionat amb la biologia, es podrà mostrar el món viu tant a nivell ecològic, paisatgístic, d’organisme o cel·lular. No s’acceptaran fotografies de nius i pollets. Si bé s’acceptaran imatges d’animals en captivitat la qual cosa s’haurà d’indicar a la descripció de la fotografia. Les imatges seguiran el Codi Ètic de la Societat Catalana de Fotògrafs de Natura: www.fotografsnatura.blogspot.com/2009/12/codi-etic-per-fotografs-associats-la.html.

Les fotografies podran ser en blanc i negre o color, tant d’origen analògic com digital. Hauran de tenir prou qualitat per imprimir-les en paper fotogràfic. Els originals s’enviaran a través de la pàgina web del concurs www.bioimatges.net.

Les fotografies s’han d’enviar abans del 31 d’octubre de 2013 a les catorze hores.

Aquí pots veure totes les ganyadores de la última edició, en 2011 (es convoca cada dos anys):

Troba tota la informació aquí »