AIR és un producte de la prestigiosa marca Adobe que permet desenvolupar aplicacions d’escriptori a partir del germà gran de Flash, l’anomenat Flex.
Aquestes aplicacions es descarreguen al nostre ordinador i poden treballar amb o sense connexió a Internet. Actualment Flex es fa servir a webs tant prestigioses com Amazon, Google i Ebay.
Aquí teniu un recull d’aplicacions AIR gratuïtes que podeu fer servir per treballar amb imatges. Són eines amb un grau molt alt d’usabilitat i que segur que us facilitaran la feina a vosaltres i als alumnes:
AIR es un producto de la prestigiosa marca Adobe que permite desarrollar aplicaciones de escritorio a partir del hermano grande de Flash, el denominado Flex.
Estas aplicaciones se descargan en nuestro ordenador y pueden trabajar con o sin conexión a Internet. Actualmente Flex se usa en webs tan prestigiosas como Amazon, Google y Ebay.
Aquí tenéis una colección de aplicaciones AIR gratuitas que podéis usar para trabajar con imágenes y textos. Son herramientas con un grado muy alto de usabilidad y que seguro que os facilitarán el trabajo a vosotros y a los alumnos:
Captura la pantalla de l’ordinador en un vídeo o una imatge fixa, s’hi poden afegir dibuixos i comentaris. Perfecte per fer tutorials.
Captura la pantalla del ordenador en un vídeo o una imagen fija, se pueden añadir dibujos y comentarios. Perfecto para hacer tutoriales.
Permet capturar parts d’una web escribint la URL al camp de text.
Permite capturar partes de una web escribiendo la URL en el campo de texto.
Editor gràfic. Per crear efectes i aplicar filtres a les nostres imatges.
Editor gráfico. Para crear efectos y aplicar filtros a nuestras imágenes.
Per crear i organitzar paletes de combinacions de colors.
Para crear y organizar paletas de combinaciones de colores.
Permet veure ràpidament com queda un text en les tipografies instal·lades en el nostre ordinador.
Permite ver rápidamente como queda un texto en las tipografias instaladas en nuestro ordenador.
Per crear ràpidament icones a la última moda.
Para crear rápidamente iconos a la última moda.
Hola! Por tener un blog tan chulo, te envío un meme premio desde Las TIC en Plástica (http://blog.educastur.es/luciaag/2009/04/16/mira-que-blogs-mas-chulos/ )
Saludinos
Hola Lucía,
muchísimas gracias (como siempre).
Eres un solete.
Besos.
Pepon