BOX DOODLE PROJECT és una iniciativa del director d’art alemany David Hofmann per explotar les possibilitats creatives dels usuaris a partir d’una capsa de cartró. Es tracta d’aprofitar qualsevol embalatge d’aquest material per a crear una obra, fotografiar-la i enviar la foto a la web. És un exercici de pura creativitat…mireu-ne els resultats a la galeria.
El projecte inclou el BOX DOODLE TOOL per fer la feina directament amb ordinador.
BOX DOODLE PROJECT es una iniciativa del director de arte alemán David Hofmann para explotar las posibilidades creativas de los usuarios a partir de una caja de cartón. Se trata de reciclar qualquier embalaje de éste material para crear una obra, fotografiarla y enviar la foto a la web. Es un ejercicio de pura creatividad…mirad los resultados en la galeria.
El proyecto incluye el BOX DOODLE TOOL para realizar el trabajo directamente con el ordenador.
Aquesta és una bona activitat tant per a primària com per a la ESO:
tots els alumnes porten varies capses de cartró de diferents mides i, emprant només tisores o cutter, adhesiu, guaix, ceres i/o retoladors i papers de colors, han de crear animals del zoo . Es poden combinar diferents capses per crear un sol animal. Ara cal fer fotos de totes les bèsties.
Amb les fotos a l’ordinador, cada alumne ha de documentar-se cercant a GOOGLE, FLICKR… imatges de l’hàbitat natural de l’animal que ha creat i, amb un programa d’edició gràfica, amb les eines de selecció, ha d’integrar el millor possible la bèstia en el seu entorn. Podem emprenyar una mica als companys de ciències.
Si els resultats són bons, es pot ampliar l’activitat a la creació d’animals imaginaris, robots, mascotes, animals de circ…
Ésta es una buena actividad tanto para primaria como para la ESO.
Todos los alumnos traen varias cajas de cartón, del tamaño que sea, y utilizando solamente tijeras o cutter, adhesivo, témpera, ceras y/o rotuladores y papeles de colores, han de crear animales del zoo. Se pueden combinar diferentes cajas para crear un solo animal. Éste es el momento de sacar fotos de todos los bichos.
Cuando tenemos las fotos en una carpeta del ordenador, cada alumno debe buscar en GOOGLE, FLICKR…imágenes del hábitat natural del animal que ha creado y, con un programa de edición gráfica, con las herramientas de selección, ha de integrar lo mejor posible el bicho en su entorno. Podemos molestar un poco a los compañeros de ciencias.
Si los resultados son buenos, se puede proponer como actividad de ampliación, la creación de animales imaginarios, de robots, de mascotas, de personajes de circo…