ISKETCH és una de les aplicacions més encertades que conec per l’educació visual i plàstica. Pot treballar molts dels continguts del currículum, però , sobretot, treballa la capacitat d’expressió gráfica de qui hi entra.
És el joc del Pictionary en format shockwave. Cal registrar-s’hi, entrar en una sala depenent de la llengua i temàtica i ja es pot començar a escriure per endevinar la paraula o a dibuixar perquè els alres l’endevinin. Té un xat, un generador de comentaris….molt bé.
La única pega és que, de vegades et pots trobar usuaris que no s’ho prenen seriosament i comencen a desbarrar, per tant, si ho feu servir a classe, cal estar molt a sobre.
Potser una bona manera de fer-ho seria que un sol alumne juga al teclat i els altres, mirant el projector van diguent paraules.
ISKETCH es una de las aplicaciones más acertadas que conozco para la educación visual y plástica. Puede trabajar muchos de los contenidos del currículum pero, sobretodo, incide en la capacidad de expresión gráfica de los usuarios.
Se trata del juego del Pictionary o Dicctiopinta en formato shockwave. Es preciso registrarse, entrar en una sala en función dela lengua y temática y ya se puede empezar a escribir la palabra que otro usuario está dibujando en la pantalla o al contrario. Tiene una ventana de chat, un generador de comentarios…muy bueno
Sólo un detalle nos puede aguar la fiesta, a veces hay usuarios que no estan por la labor y se dedican a molestar, con lo que si lo proponéis en clase, debéis estar alerta.
Quizás una buena manera de jugar en el aula sería que un solo alumno escribe o dibuja y los demás proponen soluciones mirando el proyector.