FENT DE POLLOCK [cat][cast]

pollock.jpg

A classe, és dificil transmetre als alumnes les sensacions que es poden experimentar pintant amb la tècnica del dripping que Jackson Pollock va fer famosa. El degoteig de la pintura damunt la tela, el control o descontrol del fluix de pintura, la velocitat del traç, del braç i de la mà i la presència permanent del concepte de composició són aspectes que només apareixen en la pràctica.

Ara podem aproximar-nos molt a la realitat a:

Es difícil, a veces, transmitir a los alumnos las sensaciones que se pueden experimentar con la técnica del dripping que Jackson Pollock hizo famosa. El goteo de la pintura sobre la tela, el control o descontrol del flujo de pintura, la velocidad del traxo, del brazo y de la mano y la presencia permanente del concepto de composición son aspectos que sólo aparecen en la práctica.

Ahora podemos aproximarnos a la realidad en: