DEPARTAMENT LE – AVALUACIÓ BATXILLERAT | 
||
| 
 FASES D’AVALUACIÓ  | 
 TIPUS D’AVALUACIÓ  | 
 COM AVALUEM  | 
| Avaluació inicial
 A començament del curs  | 
Avaluació diagnostica
 Ens servirà per descobrir els nivells i necessitats del nostre alumnat.  | 
 
  | 
| Avaluació contínua
 Al llarg de tot el curs  | 
Avaluació formativa
 Per detectar el progrés dels estudiants i adaptar les programacions i les activitats. També inclou l’elaboració de propostes, per nivell, per a recuperar l’alumnat.  | 
 
 
 
 
 
  | 
| Avaluació final
 A final del curs i la etapa  | 
Avaluació sumativa
 Recull de tota la informació recollida al llarg del curs sobre el procés d’aprenentatge de l’alumnat, respectant les seves individualitats.  | 
 
  | 
| Avaluació global i integradora | Es valoraran totes les activitats que es facin als crèdits al llarg del curs. L’avaluació serà diversificada i valorarem els continguts conceptuals, procedimentals i actitudinals. | |
| Autoavaluació | Per comprovar si l’alumnat ha après els continguts bàsics tractats, per tal de proporcionar feedback al propi alumnat, i per que el professorat pugui retroalimentar la seva pràctica docent i el procés d’ensenyament-aprenentatge. Per tant, tindrà una funció sumativa (conèixer el que cada alumne/a ha après fins al moment) i formativa (introduir canvis i millores en la planificació i posada en pràctica de las sessions següents). | |
| 
 CÀLCUL DE LA NOTA  | 
|||
| Crèdit | 
 1r batxillerat  | 
 2n batxillerat  | 
|
Exàmens 60 %
 
 Treball personal i en grup 35% 
 
 Actitud i interès per la matèria 5%  | 
1er i 2on trimestre
 Exàmens 60 % 
 
 Treball personal i en grup 35% 
 
 Actitud i interès per la matèria 5% 
 3er trimestre Exàmens 70 % 
 
 Treball personal i en grup 25% 
 Actitud i interès per la matèria 5%  | 
||
 
 
  | 
|||
| Curs | 
 
  | 
||
| Etapa | 
  | 
||
| 
 ACTIVITATS DE RECUPERACIÓ I MILLORA  | 
|||
| RECUPERACIÓ
 Trimestre  | 
  | 
||
| RECUPERACIÓ
 Curs anterior  | 
  | 
||
| RECUPERACIÓ
 Final de curs  | 
  | 
||
| MILLORA
 Final de curs  | 
  | 
||
| 
 ACTIVITATS D’AVALUACIÓ  | 
|
| Dimensió Comunicativa | Participació en interaccions orals,   escrites i audiovisuals
 
 
  | 
Comprensió de discursos orals, escrits i audiovisuals 
 
 
 
  | 
|
Producció de discursos orals, escrits i audiovisuals
 
 
 
  | 
|
Coneixements del funcionament de   la llengua i el seu           aprenentatge
  | 
|
| Temes i vocabulari | 
 
  | 
| Funcions i gramàtica | 
 
  | 
| Fonètica | 
 
  | 
| Reflexió sobre l’aprenentatge | 
 
  | 
| Dimensió de recerca i tractament de la informació | 
 
  | 
| Dimensió plurilingüe i intercultural | 
 
  | 
| Dimensió estètica i literària | 
  |