HOW TO WRITE ENGLISH TEXTS |
Informació molt útil per estudiants de batxillerat sobre com escriure diferents textos en anglès i regles de puntuació. Amb exercicis interactius per practicar |
BITESIZE REVISION |
Pàgina per practicar la redacció en anglès d’una manera molt senzilla. Està organitzat per temes: argument, comment, instructions, letters… Conté activitats, una breu revisió i un qüestionari final de cada tema. |
A GUIDE TO ENGLISH PUNCTUATION |
La puntuació és molt important per que el teu anglès sigui més clar i organitzat. Aquí tens una guia per aprendre fer servir la puntuació correctament. |
ENGLISH CLUB |
Lliçons d’escriptura que t’ajudaran a millorar la teva redacció: l’alfabet, majúscules, puntuació i regles bàsiques d’ortografia. Per estudiants de segon cicle i batxillerat. |
ENGLISH ZONE – SPELLING |
Vols treballar la teva ortografia en anglès? Word endings, contraccions, puntuació, majúscules… |
ENGLISH ZONE – WRITING |
Com escriure un paràgraf o una història completa. Per alumnat de 2on cicle o de batxillerat. |
ENGLISH SENTENCE PATTERNS |
L’ordre de la frase en anglès és fonamental. Aquí tens exercicis interactius per treballar aquest tema |
SPELLING |
Què pots fer per millorar l’spelling en anglès? Aquí hi ha diferents exercicis que t’ajudaran a practicar. |
ISABEL’S ESL SITE |
Activitats de lectura i escriptura en anglès. Hi ha exercicis interactius per fer en línia i d’altres per imprimir. |
WRITING COMPOSITIONS |
Mètode per aprendre a escriure redaccions. |
COMIC CREATOR |
Vols crear un còmic? Seguint les instruccions d’aquesta pàgina web ho podràs fer fàcilment |
WRITING TIPS |
Abans de començar a escriure necessitem pensar i planejar sobre allò que volem escriure. Aquí tenim algunes pistes sobre com fer-ho. |
ARGUMENT AND OPINION ESSAYS |
Pistes sobre com escriure redaccions per mostrar les teves opinions |
ESSAY WRITING |
Un ajut per estudiants que volen millorar les seves redaccions. |
WRITING |
Enllaços a websites on trobar diferents activitats per practicar l’escriptura en anglès. |
|
|