DEPARTAMENT LE – AVALUACIÓ BATXILLERAT |
||
|
FASES D’AVALUACIÓ |
TIPUS D’AVALUACIÓ |
COM AVALUEM |
| Avaluació inicial
A començament del curs |
Avaluació diagnostica
Ens servirà per descobrir els nivells i necessitats del nostre alumnat. |
|
| Avaluació contínua
Al llarg de tot el curs |
Avaluació formativa
Per detectar el progrés dels estudiants i adaptar les programacions i les activitats. També inclou l’elaboració de propostes, per nivell, per a recuperar l’alumnat. |
|
| Avaluació final
A final del curs i la etapa |
Avaluació sumativa
Recull de tota la informació recollida al llarg del curs sobre el procés d’aprenentatge de l’alumnat, respectant les seves individualitats. |
|
| Avaluació global i integradora | Es valoraran totes les activitats que es facin als crèdits al llarg del curs. L’avaluació serà diversificada i valorarem els continguts conceptuals, procedimentals i actitudinals. | |
| Autoavaluació | Per comprovar si l’alumnat ha après els continguts bàsics tractats, per tal de proporcionar feedback al propi alumnat, i per que el professorat pugui retroalimentar la seva pràctica docent i el procés d’ensenyament-aprenentatge. Per tant, tindrà una funció sumativa (conèixer el que cada alumne/a ha après fins al moment) i formativa (introduir canvis i millores en la planificació i posada en pràctica de las sessions següents). | |
|
CÀLCUL DE LA NOTA |
|||
| Crèdit |
1r batxillerat |
2n batxillerat |
|
Exàmens 60 %
Treball personal i en grup 35%
Actitud i interès per la matèria 5% |
1er i 2on trimestre
Exàmens 60 %
Treball personal i en grup 35%
Actitud i interès per la matèria 5%
3er trimestre Exàmens 70 %
Treball personal i en grup 25%
Actitud i interès per la matèria 5% |
||
|
|||
| Curs |
|
||
| Etapa |
|
||
|
ACTIVITATS DE RECUPERACIÓ I MILLORA |
|||
| RECUPERACIÓ
Trimestre |
|
||
| RECUPERACIÓ
Curs anterior |
|
||
| RECUPERACIÓ
Final de curs |
|
||
| MILLORA
Final de curs |
|
||
|
ACTIVITATS D’AVALUACIÓ |
|
| Dimensió Comunicativa | Participació en interaccions orals, escrites i audiovisuals
|
Comprensió de discursos orals, escrits i audiovisuals
|
|
Producció de discursos orals, escrits i audiovisuals
|
|
Coneixements del funcionament de la llengua i el seu aprenentatge
|
|
| Temes i vocabulari |
|
| Funcions i gramàtica |
|
| Fonètica |
|
| Reflexió sobre l’aprenentatge |
|
| Dimensió de recerca i tractament de la informació |
|
| Dimensió plurilingüe i intercultural |
|
| Dimensió estètica i literària |
|