Avui els alumnes s’ han examinat de diverses matèries:
- Els que feien història han hagut de triar entre comentar unes dades estadístiques sobre l’ atur a principi de segle XX o bé parlar dels orígens del catalanisme polític.
- Aquells que van optar per la filosofia han hagut de contestar a preguntes sobre Descartes o Plató. Tots dos textos, segons comentaris dels professors i professores de filosofia, bastant accessibles.
- Després ha vingut el torn de les matemàtiques (batx. científic) i de les matemàtiques aplicades a les ciències socials (batx. humanístic).
- Finalment ha arribat l’ exàmen de biologia i el de geografia. L’ opció favorita entre els nostres alumnes de biologia ha estat la A, on es demanava per la fermentació de la glucosa pels llevats. L’ opció B ha estat l’ escollida per l’ examen de geografia, on s’ havia de respondre a preguntes relatives als combustibles basats en biomassa.
Els i les alumnes han marxat ja cap a casa amb el propòsit de fer un breu descans per encarar l’ últim repàs abans de la darrera jornada d’ exàmens.