La millora de la competència en llengua estrangera del nostre alumnat és un dels objectius del nostre centre. Per tal d’aconseguir aquesta millora, hi aboquem cada curs els recursos humans, materials i econòmics que les nostres possibilitats ens permeten.
El curs passat vam organitzar una estada d’immersió lingüística de 5 dies a Dublín. Un cop valorades les opinions de l’alumnat que hi va participar, vam decidit seguir les recomanacions del departament de llengües estrangeres i augmentar la duració de l’estada fins als 7 dies.
Per tal d’ajudar a algunes famílies a fer front a la despesa, vam acordar atorgar 6 beques de 200€ (dues beques entre l’alumnat actual de 4t d’ESO, dues entre l’alumnat de 1r de BAT i altres dues beques per a l’alumnat de 2n BAT) en dues modalitats:
a) Premi a la millor nota en llengua anglesa.
b) Premi a la bona actitud cap als aprenentatges en general.
L’alumnat que podrà gaudir de les beques si decideix participar en l’estada apareix en la fotografia que encapçala aquest escrit. Els noms de l’alumnat proposat i de l’alumnat finalment triat per a gaudir d’aquestes beques apareixen en el següent document:
Alumnat proposat i alumnat guanyador beques estada a Dublín 2017
A continuació teniu un reportatge fotogràfic de l’acte de lliurament dels reconeixements que va tenir lloc a l’espai de la Marta:
https://goo.gl/photos/YiNZ9F9b9sW2Ldza7
Rebi tothom la més cordial de les felicitacions.