Vaga d’alumnes dijous 3 de març de 2016

Benvolgudes famílies:

El consell de delegats i delegades del nostre centre m’ha comunicat la intenció de la majoria de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat d’afegir-se a la vaga convocada pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (http://www.sepc.cat/) per demà dijous 3 de març de 2016. Així, han manifestat la voluntat d’adderir-se a aquesta jornada de vaga aproximadament el 91% de l’alumnat de 3r d’ESO, el 70% de l’alumnat de 4t i el 60% de l’alumnat de batxillerat.

Pel que fa al funcionament del centre durant aquest dia de vaga, els recordo que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot seguir aquest tipus de mobilitzacions i, per tant, ha d’assistir obligatòriament a classe.

Els recordo també que , en dies com aquest, l’alumnat només podrà abandonar l’institut abans de les 14.45 hores si disposa d’una autorització per escrit dels seus pares.

Resto a la seva disposició per a resoldre qualsevol dubte que puguin tenir.

Cordialment,

Antonio Tinajas

Director de l’Institut Cubelles

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *