PAU, dia 1

Durant el matí d’ avui els alumnes que s’ han matriculat a les PAU han fet els tres exàmens de llengües.

  • Castellà. Opció A: comentari i anàlisi de text de l’ obra Nada, de Carmen Laforet; opció B: comentari i anàlisi d’ un text relatiu a l’ informe PISA, on es dona informació sobre l’ ensenyament a l’ Estat Espanyol.
  • Català. Opció A: comentari i anàlisi d’ un text de l’ obra Mil Cretins, d’ en Quim Monzó; opció B: comentari i anàlisi d’ un text extret de Picasso, de Josep Palau i Fabre.
  • Anglès: Comprensió lectora sobre el tema “Toxic Friends”, aquells amics que et lliguen sense que tu n’ obtinguis res de positiu a canvi. La redacció podia ser, o bé una carta on li demanes a un “toxic friend” que es replantegi la seva relació d’ amistat amb tu; o bé una redacció on s’ expliqui fins a quin punt els psicòlegs han entrat en la nostra vida quotidiana. La part auditiva ha girat en torn de les sèries televisives de viatges realitzades per l’ actor i humorista Michael Palin.

En general els i les alumnes s’ han mostrat optimistes després de cadascun dels exàmens. A partir del tercer, ja s’ ha començat a notar el cansament però.

Quant a whitefield

En Marc Blanco és professor d' anglès a l' IES Cubelles (Barcelona). És llicenciat en filologia anglo-germànica per l' UAB, va estudiar un post-grau sobre l' anglès medieval a la University of Manchester. Porta 9 anys ensenyant anglès, a gent de negocis, a l' ESO i al batxillerat de centres concertats i ara, amb les oposicions aprovades el 2005, a l' escola pública.
Aquest article ha estat publicat en Articles sobre ensenyament, Comunicats i avisos, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *