Mi correo electrónico:
Búsqueda
3.º ESO
4.º ESO
Hoy es…
El tiempo
Categorías
- AULA OBERTA (205)
- Bachillerato (148)
- DE TODO UN POCO (95)
- Diversificació Curricular 4t ESO (1)
- ESO (330)
- Lectura (110)
- Lengua (157)
- Literatura (92)
- PASADO (119)
Etiquetas
1º Bachillerato 1º ESO 2º Bachillerato 2º ESO 3º ESO 4º ESO Amposta Antología Aula Oberta Bachillerato Complementos del verbo Concurso literario ESO Expresión escrita Expresión oral Extraescolares Exámenes Geografia Gramática Infografía Inicio curso Ins. Ramon Berenguer IV Jornades literàries Lectura Lengua Literatura Llengua catalana i literatura Microrrelato Ortografía PASADO Poesía power point Pràctiques Recuperación Sant Jordi Septiembre Sintaxis Teatro Texto argumentativo Texto descriptivo Texto narrativo Tipología textual Vacaciones Verano Vídeos
La tarjeta personal
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Aula Oberta, Competència personal i social, Orientación laboral, Tarjeta personal
Deixa un comentari
El meu nom propi
Amb els objectius de treballar la identitat pròpia i conèixer els orígens dels noms de pila, heu de realitzar una activitat que titulareu “El meu nom propi”.
Empreu el Google slides per realitzar aquest treball.
Primer, heu de buscar informació sobre l’origen del vostre nom, el seu significat, les celebracions associades segons el calendari religiós, el nom en altres llengües, personatges famosos amb el mateix nom… A continuació, heu de respondre les següents preguntes: Per què em dic…?, M’agrada el meu nom?, Com m’agradaria dir-me?…
Quan el treball escrit estigui acabat, haureu de fer una presentació oral.
Treballs d’altres cursos: aquí i aquí
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Competència personal i social, Llengua catalana i literatura, power point
Deixa un comentari
Los microrreratos de 2.º ESO
Publicat dins de ESO, Lengua
Etiquetat com a 2º ESO, Antología, Concurso literario, Microrrelato, Sant Jordi, Texto narrativo
Deixa un comentari
Primer romance de Gaiferos
Publicat dins de ESO, Lectura, Literatura
Etiquetat com a 2º ESO, Antología, Lectura, Literatura, Poesía, Romancero, Texto narrativo
Deixa un comentari
Les capitals de les províncies catalanes
Joaquín: Barcelona
Jan: Tarragona
Edurne: Lleida
Nerea: Girona
Issac: Barcelona
Alexis: Tarragona
Cristian: Lleida
Andrea: Girona
Desenvolupament de l’activitat
- Heu de fer un àlbum de fotos de la ciutat que us ha tocat. Heu d’utilitzar el Google Slides.
- Heu de cercar un total de 20 imatges representatives de la ciutat en qüestió (catedrals, esglésies, places, platges, parcs, etc.). Les imatges han de tenir una bona qualitat.
- A cada diapositiva només podeu posar una imatge (el Power, doncs, tindrà un total de 21 diapositives: tapa + 20 imatges). És necessari que feu una cerca dels llocs més emblemàtics i importants de la ciutat perquè sinó posareu llocs que no són representatius.
- És obligatori que escriviu el nom de l’edifici, plaça, mercat… a sobre de cadascuna de les imatges. (Per exemple: Rambla de les Flors o Mirador del Mediterrani).
- Per realitzar les cerques per internet, podeu fer-ho posant, per exemple, “Barcelona ciutat llocs per visitar o “Barcelona ciutat, llocs emblemàtics”.
- Portada: La ciutat de Barcelona (títol principal) + Nom i cognom, i curs.
- Quan ho tingueu acabat, m’ho heu d’enviar al meu correu.
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Catalunya, Espanya, Mapa polític, Mapes, power point, Províncies
Deixa un comentari
Mapa polític d’Espanya
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Espanya, Geografia, Mapa polític, Mapes, Províncies
Deixa un comentari
Les províncies d’Espanya
- Activitat en parelles
- Què necessiteu? El mapa polític d’Espanya (províncies i comunitats autònomes)
Desenvolupament de l’activitat:
- Heu de fer un àlbum de fotos de les diferents capitals de província d’Espanya. Heu d’utilitzar el Google Slides.
- Heu de cercar tantes imatges com capitals de província hi ha. Han de ser imatges representatives i de qualitat. Les heu de posar ordenadament, seguint un ordre. Teniu en compte les comunitats autònomes a l’hora de distribuir les imatges. Per exemple: Catalunya (títol gran en una diapositiva)+ Tarragona (imatge), Barcelona (imatge), Lleida (imatge) i Girona (imatge).
- A cada diapositiva només podeu posar una imatge (el Power, doncs, tindrà portada+ diapositives amb els noms de les comunitats autònomes + tantes diapositives com províncies). És necessari que feu una cerca dels llocs més emblemàtics i importants de la ciutat perquè sinó posareu llocs que no són representatius.
- És obligatori que escriviu el nom de la província a sobre de cadascuna de les imatges. (Per exemple: Tarragona o Pontevedra).
- Per realitzar les cerques per internet, podeu fer-ho posant, per exemple, “Barcelona llocs per visitar o “Barcelona, llocs emblemàtics”.
- Portada: Espanya en imatges (títol principal) + Nom i cognom, i curs.
- Quan ho tingueu acabat, m’ho heu de compartir al meu correu.
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Aula Oberta, Geografia, Mapa polític, power point, Províncies
Deixa un comentari
L’horari de les proves de CCBB
Dia | Horari | Proves |
Dimecres 2 de març de 2022 | de 9.00 a 10.00 h | Llengua Catalana |
de 10.00 a 11.00 h | Matemàtiques | |
d’11.00 a 11.30 h | Descans | |
d’11.30 a 12.30 h | Llengua Castellana | |
Dijous 3 de març de 2022 | de 9.00 a 10.15 h | Cientificotecnològica |
de 10.15 a 11.30 h | Llengua Estrangera |
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a 4º ESO, Aula Oberta, Competències bàsiques
Deixa un comentari
Espanya: mapa físic
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Espanya, Geografia, Geografia física
Deixa un comentari
Els parcs nacionals d’Espanya
Després de localitzar en el mapa d’Espanya els accidents geogràfics més importants d’Espanya, l’alumnat de l’Aula Oberta realitza una recerca per Internet d’alguns parcs nacionals.
Joaquín Cañete: Picos d’Europa
Jan Casanova: Vall d’Ordesa i Monteperdido
Edurne García: Teide
Nerea Martínez: Doñana
Isaac Pino: Timanfaya
Alexis Proaño: Sierra Nevada
Cristian Sánchez: Aigües Tortes i llac de Sant Maurici
Andrea Sorroche: Serra de Guadarrama
Abans de començar amb la presentació amb el Google Slides, heu de buscar informació sobre els diferents parcs. Per exemple, podeu basar-vos en les següents preguntes, o d’altres, per estructurar el treball:
- On està situat el Parc Nacional de…?
- Des de quan se´l conisdera un parc nacional?
- Quins són els paisatges més emblemàtics?
- Quin és el millor moment de l’any per visitar-lo?
- Fauna: Quins animals hi ha?
- Flora: Quines plantes, arbustos, flors o arbres hi ha?
Recordeu les parts del treball, que posteriorment haureu d’exposar:
- Portada: nom del parc i les vostres dades (nom, cognom i curs)
- Índex (apartats numerats)
- Cos del treball (títols numerats, poc text i imatges)
Enllaços interessants:
Publicat dins de AULA OBERTA
Etiquetat com a Espanya, Geografia, Geografia física
Deixa un comentari