Anem al Museu de les Terres de l’Ebre!

L’alumnat de l’Aula Oberta va visitar el Museu de les Terres de l’Ebre el passat divendres 18 de maig. Allí els esperava en  Pol García, un estudiant del Cicle Formatiu de Grau Superior Guia Informació i Assistència Turístiques, que els va fer el guiatge per les dues sales d’exposició permanents: “Les Terres de l’Ebre: de la prehistòria a l’edat mitjana” i “L’Ebre: camí d’aigua”. A continuació també van poder gaudir de l’exposició temporal “Els paisatges a la taula”

Per a Shahbaz Ahmed, un dels alumnes de l’Aula Oberta, el museu és un lloc ben especial perquè ha estat fent-hi les pràctiques laborals des del mes d’octubre i amb la Sabina Colomé com a tutora.

Moltes gràcies a tot@s!

Aquest article s'ha publicat dins de AULA OBERTA i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Anem al Museu de les Terres de l’Ebre!

1. Dr.TnT diu:

El museo estaba muy bien aunque me pareció un poco soso.