L’Aula Oberta visita la Biblioteca d’Amposta

Avui l’alumnat de l’Aula Oberta ha visitat la Biblioteca Comarcal Sebastià Joan Arbó d’Amposta amb els objectius de conèixer les fantàstiques instal·lacions i escollir un llibre de lectura en llengua castellana.

La visita ha estat guiada per  la Maria Barberà, que és l’encarregada de la zona infantil i juvenil de la biblioteca. Ella els ha explicat com funciona el servei de préstec, en què consisteix el treball del bibliotecari, de quina manera s’ordenen els llibres o quines activitats culturals s’organitzen. A mesura que els ensenyava els diferents espais, la Maria, molt cordialment, els feia preguntes per saber els seus gustos literaris i els anava esmentant i mostrant diferents llibres. I, així, en bona mesura gràcies a les seves recomanacions, s’han emportat un o dos llibres cadascú.

En fi, l’experiència ha estat molt positiva per als nois i noies, que s’han mostrat molt interessats i fins i tot alguns han demanat informació per fer-se el carnet.

Moltes gràcies per la meravellosa rebuda!

Aquest article s'ha publicat dins de AULA OBERTA, Lectura i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.