Visita al Parc Natural dels Ports

L’alumnat de primer d’ESO ha visitat el riu Sénia aquest dijous dia 21 de maig. Ha realitzat l’activitat: “El riu va a la consulta”. Amb l’ajut d’un quadernet han avaluat la qualitat de l’aigua, de l’estructura i de la riquesa d’espècies vegetals del bosc de ribera i de la fauna que hi habita. Tot plegat han conclòs que el riu està sa.

També han raonat sobre la petjada humana en aquest riu. Han pogut comparar l’actual frondositat vegetal amb una fotografia on es podia veure aquest mateix tram del riu sense arbres, sense verd, sense vida. Hem marxat esperançats en veure aquest exemple de gestió regenerativa del riu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *