Premiades per l’IDECE

El tercer premi de la desena edició dels premis de l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (IDECE) ha estat adjudicat a l’alumna Laia Cabré, pel treball Tortosa entre mar i muntanya: evidències paleontològiques, tutoritzat pel professor Josep Benavent. Amb el treball titulat El tractament de les aigües residuals, tutoritzat pel professor Josep Albiol, l’alumna Júlia Rebull és la guanyadora del quart premi. Els guardons es van lliurar el passat 17 de desembre.

Els premis IDECE tenen per objectiu fomentar i impulsar la projecció de les comarques ebrenques i alhora reconèixer la creativitat i esforç de l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior que presentin treballs elaborats amb una qualitat de continguts, anàlisi i aprofundiment suficientment acreditats per esdevenir un projecte coherent i d’interès social que permeti conèixer millor la realitat i les perspectives de futur de les Terres de l’Ebre.