XIX Premi Ramon Calvo

Aquest dijous 29 d’abril el Centre Fluvial del Delta a Deltebre ha estat l’escenari on ha tingut lloc el lliurament de la XIX edició dels Premis Ramon Calvo, organitzats per l’Institut Deltebre. El certamen reconeix quatre premis per als treballs de recerca (dos de la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials i dos de la de Ciències i Tecnologia) i un premi per al cartell que representi l’esperit del premi.

El segon premi per la modalitat de Ciències i Tecnologia ha estat atorgat al treball de recerca Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l’Ebre. L’autora del treball és l’alumna Gemma Lluís Porres. La recerca ha estat dirigida per la professora del Departament de Ciències Lara Sancho. A més, el cartell guanyador és obra de l’alumna de segon de Batxillerat d’Arts, Júlia Salvadó Sans. A totes, enhorabona!