Vaga general a l’Ensenyament

“Vaga històrica a l’ensenyament de tot l’Estat en contra de les retallades. Sindicats de mestres i professors, associacions de pares i moviments de renovació pedagògica s’han posat d’acord per paralitzar tots els nivells educatius des de les escoles bressol fins a les universitats.

La vaga la convoca tota la comunitat educativa a tots els nivells de l’Ensenyament des de les escoles bressol fins a les universitats per mostrar el rebuig unitari i frontal a les noves mesures d’ajust impulsades pel Ministeri d’Educació, aplicades també per la Conselleria, com ara l’augment d’hores lectives per part dels professors, que suposaran -asseguren- la pèrdua de 2.000 llocs de feina, o l’augment de la ràtio d’alumnes per classe, cosa que significa -denuncien- un retrocés de vint anys. (…)” Continua llegint al 3/24 »

La notícia a El Periódico »

Segueix la vaga en directe a El País »