4t ESO

RESULTATS DE LES ENQUESTES

CURS: 4T ESO.   NOMBRE D’ENQUESTATS: 24   NOIS: 6 – NOIES: 18

En analitzar les enquestes del quart curs de l’ESO, hem observat que els estils musicals que més destaquen entre els alumnes són, per ordre de preferència:

  1. el pop, agradant a dinou alumnes d’un total de vint-i-quatre.
  2. el rock, que ha estat nomenat setze cops entre els enquestats.
  3. reggaeton, amb una preferència de dotze alumnes.
  4. el rap, que agrada només a set persones.
  5. el heavy, el qual ha sortit mencionat cinc cops.
  6. el reggae i la bachata, els quals han sortit esmentats quatre cops.
  7. la música clàssica i la rumba, les quals agraden a tres alumnes de la classe.
  8. el house, el hardcore i l’indie, que han sortit mencionades per dos alumnes cadascun.
  9. el flamenco, el minimal, el dembow, la salsa, la música folklòrica, el jazz, la rumba, el hip-hop i la techno, que són els estils que menys han agradat ja que han sortit esmentats una vegada cadascun.

ESTILS

 

Primer fragment: Tu jardín con enanitos, de Melendi (pop).

Y es que yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño, quiero ser tu carnaval, tus principios y tus finales; quiero ser el mar dónde puedas ahogar todos tus males, quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla; el baile de mi salón, la cremallera y los botones, quiero que lleves tu falda y también mis pantalones.” 

       ABANS                                                                                          DESPRÉS

1 2

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois els agrada la cançó igual abans i després d’escoltar-la (5 nois), per l’estil que és un els favorits i per la frase “quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño”.
  • A les noies els agrada la cançó igual abans i després d’escoltar-la (11 noies), perquè els agrada l’estil i les frases “yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños”, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño” i “mi media luna de miel”.
  • No varia cap dada entre abans i després d’escoltar la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vuit persones, entre les quals set són noies i, el restant, és un noi. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a setze persones de la classe, de les quals onze són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a vuit persones, les quals set són noies i l’altra és un noi. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a setze persones de la classe, entre les quals onze són noies i cinc són nois.

Per tant, cap noi i cap noia ha canviat la seva opinió després d’haver escoltat la cançó.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños”, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño” i “mi media luna de miel”.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla” i  tus principios y tus finales”.

 

Segon fragment: Mayor que yo, de Wisin y Yandel (reggaeton).

Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer. La tengo en mi soñar, acaricio su piel; le quiero confesar…Yo… No me importa que usted sea mayor que yo. Hoy la quiero en mi cama”.

 ABANS                                                                      DESPRÉS

3 4

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada més la cançó després d’haver-la escoltat (4 noies), perquè els agrada l’estil.
  • La cançó agrada igual als nois abans i després d’escoltar-la (2nois), perquè els agrada la frase “Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer” i l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vint persones, entre les quals quatre són nois i setze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quatre persones de la classe, de les quals dues són noies i les altres dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, les quals quatre són nois i catorze són noies. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a sism persones de la classe, de les quals dues són nois i quatre són noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer”.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “No me importa que usted sea mayor que yo” i  “Hoy la quiero en mi cama”.

Tercer fragment: El amor, de Julio Iglesias (balada)

“El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar. Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar… El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar, se va buscando a quien amar. A veces, cuando llega, llega tarde, porque ya hay alguien más en su lugar”.

ABANS                                                                 DESPRÉS

5 6

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més els agrada la cançó abans d’escoltar-la (14 noies), perquè agraden les frases “ “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar” i “porque ya hay alguien más en su lugar”.
  • Una vegada escoltada la cançó, a les noies els ha agradat menys. (4 noies), perquè el ritme de la cançó no els agrada.
  • Als nois els agrada més la cançó abans d’escoltar la cançó, perquè el ritme no els agrada després i el que diu a la frase “ “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a cinc persones, les quals quatre són noies i, el restant, un noi.. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dinou persones de la classe, de les quals catorze són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, les quals tres són nois i catorze són noies. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a set persones de la classe, de les quals tres són nois i quatre són noies..

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar” i “porque ya hay alguien más en su lugar”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: ““a veces nunca llega porque pasa sin llamar”.

 

Quart fragment: Por fin te encontré, de Cali y el Dandee ft Juan Magan.
“Cuando tú me miras, yo te miro y me muero. Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver. Porque si me dejas yo te llevaré al cielo, te haré canciones con amor sincero; seré tu sol en este amanecer…”  

ABANS                                                                                DESPRÉS

7                                                                              8

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (13 noies), perquè agraden les frases “Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver” i “seré tu sol en este amanecer”, i perquè es una de les cançons favorites.
  • Als nois els agrada per igual tant abans com després d’escoltar-la (3 nois), perquè l’estil els agrada i també la frase “Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver”
  • A les noies els ha agradat més la cançó un cop escoltada, perquè els agrada l’estil i la canço és de les seves preferides.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vuit persones, les quals cinc són noies i tres són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a setze persones de la classe, de les quals tretze són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat set persones, entre les quals tres són nois i quatre noies. D’altra banda, ha agradat a disset persones, les quals catorze són noies i tretze són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver” i “seré tu sol en este amanecer”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “yo te llevaré al cielo”

Cinquè fragment: Todo huele a ti, d’Alejandro Sanz.

“Cerca de mí está tu pecho. Tus latidos, uno por uno los cuento. No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan. Siento tu cuerpo palpitando al lado del mío, siento tus labios sobre mis besos. Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo. Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.

ABANS                                                                   DESPRÉS

9 10

 

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (11 noies), pequè els agrada la frase ““Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”
  • Un cop escoltada la cançó als nois els ha agradat més després la cançó que abans (3 nois), perquè després no agrada el ritme.
  • Després d’escoltar-la no ha agradat tant com abans a les noies (8 noies), perquè el ritme de la cançó no ha agradat.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dotze persones, entre les quals cinc són nois i set són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dotze persones de la classe, de les quals onze són noies, i la restant, és una noia.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals tres són nois i deu són noies.  D’altra banda, ha agradat a nou persones, les quals tres són nois i vuit són noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Yo estoy aquí, amor, ya no temas más” i “siento tus labios sobre mis besos”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo”.

 

Sisè fragment: Buenos días princesa, de Rafa Espino.
“Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida, un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela; jugar a no perderte, a abrazarte fuerte, a quererte tanto que me duela. A tu lado todo es diferente, el olor de tu perfume me enamora cuando vuelves, pasear de la mano a tu lado hasta perderme, decirte que te quiero, “te quiero” y así será para siempre”.

ABANS                                           DESPRÉS

11 12

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (17 noies) per les frases
  • A totes les noies els agrada la cançó després d’escoltar-la (18 noies, perquè l’estil és un dels que més els agrada..
  • A només un noi no li agrada la cançó després d’escoltar-la, perquè no li agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a tres persones, entre les quals dues són nois i, la restant, és una noia. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a vint-i-una persones de la classe, de les quals disset són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a només un noi. D’altra banda, ha agradat a vint-i-tres persones, les quals divuit són noies i cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela”.

Setè fragment: Vuelvo a verte, de Malú i Pablo Alborán.

“Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo que de amor también se puede vivir. De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí. Porque vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo, que no importa nada más…”      

ABANS                                                          DESPRÉS

13  18

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més els agrada la cançó abans d’escoltar-la (9 noies), per les frases Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo” i “que no importa nada más…”
  • A cap noia li agrada la cançó un cop escoltada, perquè no els artistes no són els preferits i el ritme no els ha agradat.
  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (2 nois), eprquè els agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, les quals cinc són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals nou són noies i, el restant, un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat vint-i-dues persones, entre les quals quatre són nois i divuit són noies.  D’altra banda, ha agradat només a dos nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “

Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo” i “que no importa nada más…”

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “De amor se puede parar el tiempo”

 

Vuitè fragment: Fuego entre mis venas, de Kronos.

“Caminas dentro de mí, como el fuego entre mis venas, me estoy quemando con tu amor. Tu sombra, tu olor, tu ser; me siguen por donde quiera, estoy perdiendo la razón. Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor. Y confundidos entre sabanas mojadas, el tiempo se nos detuvo, y tus cabellos largos sobre la almohada; mi mejor canción de amor eres tú”.

ABANS                                                                     DESPRÉS

15

16

 

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’haver-la escoltat (9 noies), per les frases “Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor” i mi mejor canción de amor eres tú”.
  • A cap noia li agrada la cançó un cop escoltada, perquè  no els ha agrdat el ritme i l’estil no és dels més escoltats entre elles.
  • A només dos nois els agrada la cançó després d’escoltar-la, peruqè els agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals cinc són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals nou són noies i, el restant, un noi..

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a ningú.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor” i mi mejor canción de amor eres tú”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar” i  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

 

Novè fragment: Hechizos, pócimas y brujería, de Mägo de Oz.

“Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar, si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar? Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar. Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir. Sólo dime por donde estarás y si te puedo llamar. Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

ABANS                                                           DESPRÉS

17 18

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (9 noies), per la frase si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar?”.
  • Als nois els agrada més la cancó abans d’escoltar-la (5 nois), per la frase si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar?”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals nou són nois i cinc són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals nou són noies, i el restant, un noi..

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat deu persones, entre les quals nou són noies i, el restant, és un noi. D’altra banda, ha agradat a catorze persones, les quals nou són noies i cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar?”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar” i  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

 

Desè fragment: Puro amor, de Young Killer.

“Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”. Yo sin remordimientos caigo en sus brazos y me dice: “el amor es ciego, el final es triste”. Y tú no sabes lo que siento por tí, en mi ventana ya no se ve la luz… El cielo está oscuro, y lloro, porque no te encuentras aquí”.

ABANS                                                                      DESPRÉS

19 20

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó, abans d’escoltar-la, agrada per igual tant a nois com noies (4 nois/4 noies), per les frases  “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.
  • A les noies els agrada més la cançó després d’haver-la escoltat (5 noies), perquè els ha agrdat el ritme de la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a setze persones, entre les quals dues són nois i catorze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a vuit persones de la classe, de les quals quatre són noies i les altres quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat quinze persones, entre les quals dues són nois i tretze són noies.  D’altra banda, ha agradat a nou persones, les quals cinc són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”.

Onzè fragment: Si se pudiera volver, de Canelita.

“El amor es una rosa que se cuida con cariño, no se le debe de hacer daño porque es más tierna que un niño. Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta, y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias. No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido, y contigo se ha ido mi felicidad… No supe apreciar tu dulce cariño, y ahora como un niño me harto de llorar”.

 ABANS                                                                 DESPRÉS

21 22

 

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (12 noies), perquè l’artista és un dels seus cantants favorits, i a més, la cançó es troba de les favorites també.
  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (10 noies), perquè a algunes no els ha agradat l’estil i el ritme.
  • Als nois els agrada menys la cançó després d’escoltar-la que abans (2 nois), perquè  no els ha acabat d’agradar l’estil a aquests.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vuit persones, entre les quals dues són nois i sis són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a divuit persones de la classe, de les quals dotze són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat dotze persones, entre les quals quatre són nois i vuit són noies.  D’altra banda, ha agradat dotze persones, les quals cinc deu noies i dues són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i“No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “y ahora como un niño me harto de llorar”.

 

Dotzè fragment: Ya no, de Manuel Carrasco.

“Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele. Ya no habrá canción ni bailes de pasión, los ojos que ahora miras no los veo yo, ya no, seremos para siempre. Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea; un te quiero sin voz. Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…”.

ABANS                                                           DESPRÉS

23

24

 

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (13 noies) per les frases  “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele”, “un te quiero sin voz” i “ no me guardes rencor…”.
  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (12 noies), perquè el ritme no ha acabat d’agradar i el cantant no és dels favorits.
  • Als nois els agrada per igual la cançó abans i després d’escoltar-la (5 nois), perquè els agrada l’estil i la frase un te quiero sin voz”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a set persones, entre les quals cinc són noies i dues són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a divuit persones de la classe, de les quals tretze són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat set persones, entre les quals sis són nois i, la restant, és un noi. D’altra banda, ha agradat a divuit persones, les quals dotze són noies i cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele”, “un te quiero sin voz” i “ no me guardes rencor…”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea”.

 

Tretzè fragment: Standby, d’Extremoduro.

Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera. Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella. Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva, y aleja las pesadillas, dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”.

   ABANS                                                        DESPRÉS

25 26

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (3 noies), perquè l’estil no els agrada.
  • A només un noi li agrada la cançó abans d’escoltar-la, perquè no li agrada l’estil.
  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (5 nois), perquè el ritme i l’estil es agrada.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a tretze persones, entre les quals cinc són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals nou són noies i, el restant, un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat setze persones, entre les quals tres són nois i tretze són noies. D’altra banda, ha agradat a vuit persones, les quals tres són noies i cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella.”

 

Catorzè fragment: No quise hacerte daño, de Makano.
“Espera no recojas tus cosas todavía, sé que tienes prisa, pero solo aguarda un momento. Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos. Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte, sabes muy bien que te amo. Perdóname mi amor si te hice daño, ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”.

ABANS                                                         DESPRÉS

27 28

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (10 noies), perquè després el ritme no els agrada, i els agrada per les frases “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte” i “sabes muy bien que te amo”.
  • A només un noi li agrada la cançó tant abans d’escoltar-la com després, perquè no agrada aquest estil i el que diu a la frase “Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos” i ella fue una aventura”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a tretze persones, entre les quals cinc són nois i vuit són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a onze persones de la classe, de les quals deu són noies i, el restant és un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat disset persones, entre les quals cinc són nois i dotze són noies. D’altra banda, ha agradat a set persones, les quals sis són noies i, el restant, un és noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte” i “sabes muy bien que te amo”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos” i ella fue una aventura”.