3r ESO

RESULTATS DE LES ENQUESTES

CURS: 3R ESO.   NOMBRE D’ENQUESTATS:  27  NOIS: 13 – NOIES: 14

En analitzar les enquestes del tercer curs de l’ESO, hem observat que els estils musicals que més destaquen entre els alumnes són, per ordre de preferència:

  1. el pop, agradant a vint-i-tres alumnes d’un total de vint-i-set.
  2. el reggaeton, que ha estat nomenat vint-i.dos cops entre els enquestats.
  3. el rock, amb una preferència de vuit alumnes.
  4. la bachata, que agrada només a quatre persones.
  5. el house, el flamenco, la música clàssica i el dembow, els quals han sortit esmentats un cop.

ESTILS MUSICALS

 

 

Primer fragment: Tu jardín con enanitos, de Melendi (pop).

Y es que yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño, quiero ser tu carnaval, tus principios y tus finales; quiero ser el mar dónde puedas ahogar todos tus males, quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla; el baile de mi salón, la cremallera y los botones, quiero que lleves tu falda y también mis pantalones.

       ABANS                                                                             DESPRÉS

1  2

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més agrada la cançó abans d’escoltar-la (12 noies), perquè l’artista és un dels seus cantants favorits, i a més, la cançó es troba de les favorites també.
  • A només un noi no agrada aquesta abans i després d’escoltar-la (1 noi), ja que ha aquest no li ha agradat la frase “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea”, i als altres els ha agradat perquè el pop és un dels estils favorits d’ells.
  • A totes les noies els agrada la cançó un cop escoltada (14 noies), ja que tant l’artista com la cançó són de les seves preferències.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals tres són nois i tretze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quatre persones de la classe, de les quals tres són nois, i la restant, una noia.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a tres persones, entre les quals dues són noies i, la restant, és un noi. D’altra banda, ha agradat a setze persones, les quals dotze són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele”, “seremos para siempre” i “un te quiero sin voz”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea”.

 

Tercer fragment: El amor, de Julio Iglesias (balada)
“El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar. Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar… El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar, se va buscando a quien amar. A veces, cuando llega, llega tarde, porque ya hay alguien más en su lugar”

ABANS                                                                      DESPRÉS

5

6

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més els agrada la cançó abans d’escoltar-la (10 noies), ja que els agraden les frases “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensarSon esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar..”.
  • Una vegada escoltada la cançó, no agrada a ningú (13 nois/14 noies), perquè encara sent d’estil pop, aquest cantant no és gens popular entre els alumnes de la classe i tampoc ha agradat el ritme de la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a nou persones, entre les quals cinc són nois i quatre són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a divuit persones de la classe, de les quals deu són noies i vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a ningú.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “

“El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i “Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar..”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar”.

 

Quart fragment: Por fin te encontré, de Cali y el Dandee ft Juan Magan.

“Cuando tú me miras, yo te miro y me muero. Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver. Porque si me dejas yo te llevaré al cielo, te haré canciones con amor sincero; seré tu sol en este amanecer…”

ABANS                                                                                         DESPRÉS

7

8

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó agrada a totes les noies tant abans com després d’escoltar-la (14 noies), perquè és unes de les cançons que més els agrada i també els autors, i també perquè l’estil és el que més els agrada.
  • Agrada per igual als nois abans i després d’escoltar la cançó (3 nois), ja que aquests la coneixien perquè l’han posat com a preferida.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dos nois. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a disset persones, de les quals catorze són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a dos nois. De la mateixa manera, a cançó ha agradat a disset persones, de les quals catorze són noies i tres són nois.

Per tant, cap dada ha canviat després d’escoltar-la.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Cuando tú me miras, yo te miro y me muero” i  “Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Te haré canciones con amor sincero”.

 

Cinquè fragment: Todo huele a ti, d’Alejandro Sanz.

“Cerca de mí está tu pecho. Tus latidos, uno por uno los cuento. No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan. Siento tu cuerpo palpitando al lado del mío, siento tus labios sobre mis besos. Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo. Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.  

 ABANS                                                                                       DESPRÉS

9 10

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A totes les noies els agrada la cançó abans d’escoltar-la (14 noies), perquè la canço era una de les seves preferides i els cantants també ho són.
  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la que abans (11 nois), ja que l’estil és dels seus favorits.
  • A només una noia no li agrada aquesta un cop escoltada, perquè a aquesta no li agrada el pop.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a cinc persones, les quals són cinc nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a vint-i-dues persones de la classe, de les quals catorze són noies i vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a tres persones, entre les quals dues són nois i, la restant, una noia. D’altra banda, ha agradat a vint-i-quatre persones, les quals tretze són noies i onze són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”, “Tus latidos, uno por uno los cuento” i “siento tus labios sobre mis besos”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo”.

 

Cinquè fragment: Todo huele a ti, d’Alejandro Sanz.

“Cerca de mí está tu pecho. Tus latidos, uno por uno los cuento. No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan. Siento tu cuerpo palpitando al lado del mío, siento tus labios sobre mis besos. Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo. Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.    

ABANS                                                                               DESPRÉS

9 10

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (5 noies), pequè els agrada la frase ““Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”, i a les restants no els agrada principalment a causa de la frase “Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo”.
  • Un cop escoltada la cançó ha agradat més als nois (2 nois), perquè els ha agradat el ritme de la cançói el pop està entre els seus estils de preferència.
  • Després d’escoltar-la no ha agradat a cap noia, ja que le ritme d’aquesta cançó pop no ha agradat.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vint persones, entre les quals onze són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a set persones de la classe, de les quals cinc són noies i dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a vint-i-cinc persones, entre les quals onze són nois i catorze són noies.  D’altra banda, ha agradat a dues persones, les quals són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo”

 

Sisè fragment: Buenos días princesa, de Rafa Espino.

“Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida, un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela; jugar a no perderte, a abrazarte fuerte, a quererte tanto que me duela. A tu lado todo es diferente, el olor de tu perfume me enamora cuando vuelves, pasear de la mano a tu lado hasta perderme, decirte que te quiero, “te quiero” y así será para siempre”.

ABANS                                                                              DESPRÉS

11 12

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (10 noies), ya que moltes han marcat que els han agradat les frases “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida” i “a quererte tanto que me duela”.
  • A les noies els agrada menys la cançó després d’escoltar-la (8 noies), perquè el rap no és dels seus estils prefrits i el ritme de la cançó no els ha agradat.
  • Als nois els agrada més la cancó abans d’escoltar-la (7 nois), ja qe han marcat que els ha agradat la frase “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida” .

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals sis són nois i quatre són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a disset persones de la classe, de les quals deu són noies i set són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals onze vuit són nois i sis són noies.  D’altra banda, ha agradat a dues persones, les quals són vuit noies i cinc nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida” i “a quererte tanto que me duela”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela”.

 

Setè fragment: Vuelvo a verte, de Malú i Pablo Alborán.

“Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo que de amor también se puede vivir. De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí. Porque vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo, que no importa nada más…”

ABANS                                                                                     DESPRÉS

13

14

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A totes les noies els ha agradat la cançó abans abans d’escoltar-la. (14 noies), perquè els cantants es troben entre els seus favorits, i a més el pop és dels estils que més els agraden.
  • Un cop escoltada la cançó ha agradat més als nois que abans (11 nois), eprquè l’estil els agrada.
  • Després d’escoltar la cançó, no ha agradat a una noia, perquè no li agrada el pop.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a cinc són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a vint-i-tres  persones de la classe, de les quals catorze són noies i nou són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tres persones, entre les quals dues són nois i, la restant, una noia.  D’altra banda, ha agradat a vint-i-quatre persones, les quals tretze són noies i onze són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “

Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo” i “De amor se puede parar el tiempo”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí”.

 

Vuitè fragment: Fuego entre mis venas, de Kronos.

“Caminas dentro de mí, como el fuego entre mis venas, me estoy quemando con tu amor. Tu sombra, tu olor, tu ser; me siguen por donde quiera, estoy perdiendo la razón. Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor. Y confundidos entre sabanas mojadas, el tiempo se nos detuvo, y tus cabellos largos sobre la almohada; mi mejor canción de amor eres tú”.

ABANS                                                                                  DESPRÉS15
16

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois són als que més agrada la cançó abans d’escoltar-la (5 nois), perquè els agrada la frase “mi mejor canción de amor eres tú”.
  • A ningú agrada la cançó un cop escoltada, ja que aquest etsil no és el de preferència entre els alumnes.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a divuit persones, entre les quals vuit són nois i deu són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a onze  persones de la classe, de les quals quatre són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a ningú.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: mi mejor canción de amor eres tú”.

Aquella part del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi és: ”Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

Novè fragment: Hechizos, pócimas y brujería, de Mägo de Oz.

“Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar, si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar? Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar. Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir. Sólo dime por donde estarás y si te puedo llamar. Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.   

ABANS                                                                                        DESPRÉS

17 18

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (10 noies), perquè els agrada la frase Pues en tus brazos yo siempre dormí”.
  • A les noies els agrada menys la cançó després d’escoltar-la (12 noies), perquè no els agrada l’estil musical.
  • Als nois els agrada més la cancó abans d’escoltar-la (4 nois), perquè després al escoltar-la no els agrada majoritariament l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals nou són nois i cinc són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a tretze persones de la classe, de les quals nou són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a vint-i-tres persones, entre les quals onze són nois i dotze són noies.  D’altra banda, ha agradat a quatre persones, les quals dues són noies i, els altres dos restants, nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: Pues en tus brazos yo siempre dormí”

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és:  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

Desè fragment: Puro amor, de Young Killer.

“Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”. Yo sin remordimientos caigo en sus brazos y me dice: “el amor es ciego, el final es triste”. Y tú no sabes lo que siento por tí, en mi ventana ya no se ve la luz… El cielo está oscuro, y lloro, porque no te encuentras aquí”.

ABANS                                                                          DESPRÉS

19

20

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó, abans d’escoltar-la, agrada per igual tant a nois com noies (8 nois/8 noies), perquè els agraden les frases “El amor es una rosa que se cuida con cariño” ,  “y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a onze persones, entre les quals cinc són nois i sis són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a setze persones de la classe, de les quals vuit són noies i, les altres vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a quinze persones, entre les quals nou són nois i sis són noies.  D’altra banda, ha agradat a dotze persones, les quals vuit són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” ,  “y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”.

Onzè fragment: Si se pudiera volver, de Canelita.

“El amor es una rosa que se cuida con cariño, no se le debe de hacer daño porque es más tierna que un niño. Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta, y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias. No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido, y contigo se ha ido mi felicidad… No supe apreciar tu dulce cariño, y ahora como un niño me harto de llorar”.

ABANS                                                                        DESPRÉS

21 22

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (11 noies), perquè els agraden les frases ““El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.
  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (5 noies), perquè el flamenco no és dels estils favorits entre aquestes.
  • Als nois els agrada menys la cançó després d’escoltar-la (4 nois), eperque l’estil tampoc és del preferits entre ells.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vuit persones, entre les quals cinc són nois i tres són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dinou persones de la classe, de les quals onzet són noies i vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, entre les quals nou són nois, les altres nou són noies.  D’altra banda, ha agradat a nou persones, les quals cinc són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “y ahora como un niño me harto de llorar” i “Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta”.

 

Dotzè fragment: Ya no, de Manuel Carrasco.

“Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele. Ya no habrá canción ni bailes de pasión, los ojos que ahora miras no los veo yo, ya no, seremos para siempre. Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea; un te quiero sin voz. Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…”.

ABANS                                                                                              DESPRÉS

23

24

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (11 noies), perquè l’artista és un dels seus cantants favorits, i a més, la cançó es troba de les favorites també.
  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (3 nois), perquè l’estil és dels favorits entres aquests.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vuit persones, entre les quals cinc són nois i tres són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dinou persones de la classe, de les quals onzet són noies i vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a quatre persones, entre les quals tres són nois i, la restant, una noia. D’altra banda, ha agradat a vint-i-una persones, les quals tretze són noies i vuit són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele” i “un te quiero sin voz”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea” i “os ojos que ahora miras no los veo yo”.

 

Tretzè fragment: Standby, d’Extremoduro.

Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera. Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella. Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva, y aleja las pesadillas, dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”.

ABANS                                                                             DESPRÉS

25 26

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (11 noies), perquè els agrada la frase “dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”.
  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (3 noies, perque l’estil no els agrada.
  • Als nois els agrada menys la cançó després d’escoltar-la (3 nois), ja que l’estil no està entre els preferits.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vuit persones, entre les quals cinc són nois i tres són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dinou persones de la classe, de les quals onze són noies i vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a vint-i-dues persones, entre les quals tres són nois i les altres tres són noies. D’altra banda, ha agradat a sis persones, les quals tres són noies i les altres tres són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: iBebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella.”

Catorzè fragment: No quise hacerte daño, de Makano.

“Espera no recojas tus cosas todavía, sé que tienes prisa, pero solo aguarda un momento. Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos. Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte, sabes muy bien que te amo. Perdóname mi amor si te hice daño, ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”. 

ABANS                                                                            DESPRÉS

27 28

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (6 noies), perquè els agrada la frase “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte”.
  • Als nois els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (6 nois), ja que un cop escoltada no els agrada el ritme i pel fet que els agrada la frase que diu  “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a quinze persones, entre les quals set són nois i vuit són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dotze persones de la classe, de les quals sis són noies i les altres sis són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a vint persones, entre les quals deu són nois i les altres deu són noies. D’altra banda, ha agradat a set persones, les quals tres són nois i quatre són noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte”

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos” i ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”.