2n Batxillerat

RESULTATS DE LES ENQUESTES

CURS: 2 BATXILLERAT.   NOMBRE D’ENQUESTATS: 25   NOIS: 10 – NOIES: 15

En analitzar les enquestes del segon curs de Batxillerat, hem observat que els estils musicals que més destaquen entre els alumnes són, per ordre de preferència:

  1. el pop, agradant a catorze alumnes d’un total de vint-i-cinc.
  2. el rock, que ha estat nomenat dotze cops entre els enquestats.
  3. reggaeton, amb una preferència de vuit alumnes.
  4. el rap i la música clàssica, que agraden només a set persones.
  5. el heavy, el qual ha sortit mencionat cinc cops.
  6. el reggae, el techno i l’indie, els quals han sortit esmentats quatre cops.
  7. el jazz, el qual agrada a tres alumnes de la classe.
  8. el house, el hardcore i l’indie, que han sortit mencionades per dos alumnes cadascun.
  9. la bachata,la rumba, el blues, el heavy, el hardcore i la salsa, són els estils que menys han agradat ja que han sortit esmentats dues vegades cadascun.
  10. el flamenco, la música folklòrica, el merengue, el hip-hop i el metal, agradant a tan sols una persona de la classe.

ESTILSSSS

 

Primer fragment: Tu jardín con enanitos, de Melendi (pop).

Y es que yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño, quiero ser tu carnaval, tus principios y tus finales; quiero ser el mar dónde puedas ahogar todos tus males, quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla; el baile de mi salón, la cremallera y los botones, quiero que lleves tu falda y también mis pantalones

ABANS                                                                DESPRÉS

1

 

2

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (6 nois), eprquè els agrada l’estil.
  • A les noies els agrada la cançó igual abans i després d’escoltar-la (10 noies), perquè és de les seves cançons favorites a les que els ha agradat.

Treballant les enquestes dels nostres alumnes de primer de Batxillerat, hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals cinc són noies i les altres cinc són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quinze persones de la classe, de les quals deu són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a nou persones, les quals cinc són noies i quatre són noisi. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a setze persones de la classe, entre les quals deu són noies i sis són nois.

Per tant, cap noi i cap noia ha canviat la seva opinió després d’haver escoltat la cançó.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños”, “quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla” i quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “tus principios y tus finales”.

Segon fragment: Mayor que yo, de Wisin y Yandel (reggaeton).

Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer. La tengo en mi soñar, acaricio su piel; le quiero confesar…Yo… No me importa que usted sea mayor que yo. Hoy la quiero en mi cama”.

ABANS                                                                             DESPRÉS

3 4

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois són als que més els ha agradat la cançó abans d’haver-la escoltat (2 nois), perquè els agrada l’estil.
  • Als noies els agrada més la cançó després d’haver-la escoltat (3 noies), perquè els agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vint-i-tres persones, entre les quals quatre vuit nois i quinze són noies. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a dos nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a vint-i-dues persones, les quals set són nois i quinze són noies. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a tres noies de la classe.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Este menor que usted la quiere conocer”.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “No me importa que usted sea mayor que yo” i “Hoy la quiero en mi cama”.

Tercer fragment: El amor, de Julio Iglesias (balada)

“El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar. Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar… El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar, se va buscando a quien amar. A veces, cuando llega, llega tarde, porque ya hay alguien más en su lugar”.

ABANS                                                                                             DESPRÉS

6

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més els ha agradat la cançó abans d’haver-la escoltat (10 noies), per les frases  “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i “Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar”.
  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (5 noies), eprquè no ha agradat ni el cantan ni el ritme de la cançó.
  • Als nois són als que més els agrada la cançó després d’escoltar-la (9 nois), perquè els agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a cinc persones, entre les quals quatre són nois i, la restant, és una noia. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dotze persones de la classe, de les quals cinc deu noies i dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat dotze persones, entre les quals dues són nois i deu són noies. D’altra banda, ha agradat a tretze persones, entre les quals cinc són noies i vuit són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i “Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “a veces nunca llega porque pasa sin llamar”.

 

Quart fragment: Por fin te encontré, de Cali y el Dandee ft Juan Magan.
“Cuando tú me miras, yo te miro y me muero. Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver. Porque si me dejas yo te llevaré al cielo, te haré canciones con amor sincero; seré tu sol en este amanecer…”

ABANS                                                                             DESPRÉS

7 8

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (8 noies), perquè es uma de les cançons favorites.
  • A les noies els ha agradat menys la cançó un cop escoltada (6 noies)., perquè el ritme de la cançó no ha agradat.
  • Als nois els ha agradat més la cançó després d’escoltar-la (6 nois), perquè l’estil és dels preferits.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a quinze persones, entre les quals vuit són nois i set són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals vuit són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals quatre són nois i nou noies. D’altra banda, ha agradat a dotze persones, les quals sis són noies i les altre sis són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Cuando tú me miras, yo te miro y me muero” i Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Te haré canciones con amor sincero”.

Cinquè fragment: Todo huele a ti, d’Alejandro Sanz.

“Cerca de mí está tu pecho. Tus latidos, uno por uno los cuento. No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan. Siento tu cuerpo palpitando al lado del mío, siento tus labios sobre mis besos. Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo. Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”. 

ABANS                                                                                DESPRÉS

9 10

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies agrada més la cançó després d’escoltar-la (7 noies), perquè l’estil els agrada.
  • Als nois agrada més la cançó un cop escoltada (4 nois), perquè l’estil els agrada.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a setze persones, entre les quals set són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a nou persones de la classe, de les quals sis són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat catorze persones, entre les quals sis són nois i vuit són noies.  D’altra banda, ha agradat a onze persones, les quals set són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts quE han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Yo estoy aquí, amor, ya no temas más” i y todo huele a ti”

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo”.

Sisè fragment: Buenos días princesa, de Rafa Espino.

“Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida, un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela; jugar a no perderte, a abrazarte fuerte, a quererte tanto que me duela. A tu lado todo es diferente, el olor de tu perfume me enamora cuando vuelves, pasear de la mano a tu lado hasta perderme, decirte que te quiero, “te quiero” y así será para siempre”.

ABANS                                                                DESPRÉS

 12

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A només una noia no li agrada la cançó abans d’escoltar-la.
  • Als nois els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (8 nois), perque el rap no és dels favorits
  • A les noies els agrada menys la cançó després d’escoltar-a (8 noies), perquè l’estil no és de les seves preferències.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a tres persones, entre les quals dues són nois i, la restant, és una noia. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a vint-i-dues persones de la classe, de les quals tcatorze són noies i vuit són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a deu persones, les quals tres són nois i set són noies. D’altra banda, ha agradat a quinze persones, les quals vuit són noies i set són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida”i “”te quiero” y así será para siempre”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “jugar a no perderte”.

 

Setè fragment: Vuelvo a verte, de Malú i Pablo Alborán.

“Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo que de amor también se puede vivir. De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí. Porque vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo, que no importa nada más…”

ABANS                                                                                    DESPRÉS

13 14

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més els agrada la cançó abans i després d’escoltar-la (13 noies/11 noies), perquè els agrada l’estil i els artistes.
  • Als nois els agrada per igual la cançó abans i després d’escoltar-la (5 nois), perquè els agrada l’estil i els artistes són uns dels més mencionats entre aquests.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a set persones, les quals cinc són nois i dues són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a divuit persones de la classe, de les quals trezte són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat nou persones, entre les quals quatre són noies i cinc són nois.  D’altra banda, ha agradat a setze persones, les quals onze són noies i cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “

Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo”, “y que se entere el mundo, que no importa nada más…”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “no quiero salir de aquí” i “vuelvo a respirar profundo”.

Vuitè fragment: Fuego entre mis venas, de Kronos.
“Caminas dentro de mí, como el fuego entre mis venas, me estoy quemando con tu amor. Tu sombra, tu olor, tu ser; me siguen por donde quiera, estoy perdiendo la razón. Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor. Y confundidos entre sabanas mojadas, el tiempo se nos detuvo, y tus cabellos largos sobre la almohada; mi mejor canción de amor eres tú”.

ABANS                                                                                  DESPRÉS

15

16

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (2 nois), perquè els agrada el que diu  “me estoy quemando con tu amor” i mi mejor canción de amor eres tú”.
  • A les noies els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (6 noies), perquè els agrada el que diu a la frase  “me estoy quemando con tu amor” i mi mejor canción de amor eres tú”, però no els agrada el ritme ni l’estil.
  • A només una noia li agrada la cançó un cop escoltada, perquè a aquesta no li agrada la frase “Caminas dentro de mí” i “Y confundidos entre sabanas mojadas”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals tres són nois i set són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals set són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, les quals nou són nois i les altres nou són noies. D’altra banda, ha agradat a set persones, de les quals sis són noies i, la restant, és un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “me estoy quemando con tu amor” i mi mejor canción de amor eres tú”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Caminas dentro de mí” i “Y confundidos entre sabanas mojadas”.

 

Novè fragment: Hechizos, pócimas y brujería, de Mägo de Oz.

“Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar, si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar? Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar. Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir. Sólo dime por donde estarás y si te puedo llamar. Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

ABANS                                                                             DESPRÉS

17 18

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més la cançó després d’escoltar-la (8 noies), per les frases “Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar” i “Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir”.
  • Als nois són als que els agrada més la cançó després d’escoltar-la (8 nois), perquè els agrada més l’estil i el ritme de la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dinou persones, entre les quals vuit són nois i onze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a sis persones de la classe, de les quals dues són nois i quatre són noies.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat quinze persones, entre les quals vuit són noies i set són nois. D’altra banda, ha agradat a setze persones, les quals sis són noies i les altres sis són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar” i “Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar” i  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

Desè fragment: Puro amor, de Young Killer.

“Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”. Yo sin remordimientos caigo en sus brazos y me dice: “el amor es ciego, el final es triste”. Y tú no sabes lo que siento por tí, en mi ventana ya no se ve la luz… El cielo está oscuro, y lloro, porque no te encuentras aquí”.

ABANS                                                                    DESPRÉS

19

20

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois els ha agradat més la cançó després un cop escoltada (3 nois), eprquè els agrada l’estil i el ritme de la cançó.
  • A les noies els agrada més la cançó després d’haver-la escoltat (12 noies), perquè els agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a divuit persones, entre les quals vuit són nois i deu són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a sis persones de la classe, de les quals dues són nois i cinc són noies.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat disset persones, entre les quals set són nois i dotze són noies.  D’altra banda, ha agradat a sis persones, les quals tres són noies i les altres sis són noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”.

 

Onzè fragment: Si se pudiera volver, de Canelita.

“El amor es una rosa que se cuida con cariño, no se le debe de hacer daño porque es más tierna que un niño. Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta, y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias. No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido, y contigo se ha ido mi felicidad… No supe apreciar tu dulce cariño, y ahora como un niño me harto de llorar”.

ABANS                                                                              DESPRÉS

21 22

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (6 noies), perquè l’estil no els agrada tant com altres.
  • Als nois els ha agradat més la cançó després d’haver-la escoltat (8 nois), perquè els agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dotze persones, entre les quals quatre són nois i vuit són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a tretze persones de la classe, de les quals set són noies i sis són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals dues són nois i onze són noies.  D’altra banda, ha agradat a dotze persones, les quals sis són noies i vuit són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta” i y ahora como un niño me harto de llorar”.

 

 

Dotzè fragment: Ya no, de Manuel Carrasco.

“Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele. Ya no habrá canción ni bailes de pasión, los ojos que ahora miras no los veo yo, ya no, seremos para siempre. Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea; un te quiero sin voz. Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…”.

ABANS                                                                            DESPRÉS

23

24

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans i després d’escoltar-la (13 noies/11 noies), perquè els agrada l’estil, perquè havien posat la cançó com a preferida o bé a l’artista.
  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (3 nois), perquè els agrada l’estil a l’escoltar-lo.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a nou persones, entre les quals dues són noies i set són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a catorze persones de la classe, de les quals onze són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat nou persones, entre les quals cinc són nois i quatre són nois. D’altra banda, ha agradat a quinze persones, les quals onze són noies i cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele” “ i “un te quiero sin voz”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…” i Ya no habrá canción ni bailes de pasión, los ojos que ahora miras no los veo yo”.

Tretzè fragment: Standby, d’Extremoduro.

Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera. Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella. Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva, y aleja las pesadillas, dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”.

ABANS                                                                                  DESPRÉS

25

 

26

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada per igual la cançó abans i després d’haver-la escoltat (10 noies), per la frase Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera”.
  • Als nois els agrada per igual la cançó abans i després d’haver-la escoltat (5 noies), per la frase  “para acordarse de su pelo” i perquè l’estil no els desagrada.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals cinc són nois i cinc són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quinze persones de la classe, de les quals cinc són noies i les altres cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals cinc són nois i cinc són noies. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a quinze persones de la classe, de les quals cinc són noies i les altres cinc són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera” i “para acordarse de su pelo”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella” i “Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva”.

 

Catorzè fragment: No quise hacerte daño, de Makano.

“Espera no recojas tus cosas todavía, sé que tienes prisa, pero solo aguarda un momento. Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos. Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte, sabes muy bien que te amo. Perdóname mi amor si te hice daño, ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”.

ABANS                                                                                             DESPRÉS

 

27 28

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (13 noies), per les frases “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte” i “yo no quise lastimarte”.
  • Als noies els ha agradat més la cançó després d’escoltar-la (2 nois), perquè a més, esl agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vint-i-dues persones, entre les quals vuit són nois i tretze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a tres persones de la classe, de les quals dues són noies i, la restant, és un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat vint persones, entre les quals vuit són nois i catorze són noies. D’altra banda, ha agradat a tres persones, les quals dues són nois i, la restant, és una noia.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte” i “yo no quise lastimarte”

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos” i “Espera no recojas tus cosas todavía, sé que tienes prisa, pero solo aguarda un momento”.