1r Batxillerat

RESULTATS DE LES ENQUESTES

CURS: 1R BATXILLERAT.   NOMBRE D’ENQUESTATS: 20   NOIS: 6 – NOIES: 14

En analitzar les enquestes del primer curs de Batxillerat, hem observat que els estils musicals que més destaquen entre els alumnes són, per ordre de preferència:

  1. el pop, agradant vint-i-cinc vegades entre els alumnes.
  2. el rock, que ha estat nomenat onze cops entre els enquestats.
  3. el reggaeton, amb una preferència de nou alumnes.
  4. el rap, que agrada només a sis persones.
  5. el flamenco, el qual ha sortit mencionat tres cops.
  6. la bachata, el qual ha sortit esmentat dos cops pels alumnes.
  7. la música clàssica, el blues, el jazz, el house i el country, els quals agraden a un alumne o alumna de la classe cadascun.

ESTILS BATX

 

 

Primer fragment: Tu jardín con enanitos, de Melendi (pop).

Y es que yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño, quiero ser tu carnaval, tus principios y tus finales; quiero ser el mar dónde puedas ahogar todos tus males, quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla; el baile de mi salón, la cremallera y los botones, quiero que lleves tu falda y también mis pantalones.

ABANS                                                                                    DESPRÉS

ESTILS 2

 

 

 

 

 

 

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a quatre persones, entre les quals dues són noies i les altres dues són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a setze persones de la classe, de les quals dotze són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a tres persones, les quals dues són noies i, el restant, és un noi. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a disset persones de la classe, entre les quals dotze són noies i cinc són nois.

Per tant, cap noi i cap noia ha canviat la seva opinió després d’haver escoltat la cançó.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños” i quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “tus principios y tus finales”.

Segon fragment: Mayor que yo, de Wisin y Yandel (reggaeton).

Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer. La tengo en mi soñar, acaricio su piel; le quiero confesar…Yo… No me importa que usted sea mayor que yo. Hoy la quiero en mi cama”. 

ABANS                                                                                 DESPRÉS

3 4

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A ningú li agrada la cançó abans d’haver-la escoltat, perquè no ha agradat el ritme ni el que diu a les frases  “No me importa que usted sea mayor que yo”, “Hoy la quiero en mi cama” i “ La tengo en mi soñar”.
  • A les noies els agrada més la cançó després d’haver-la escoltat (3 noies), perquè els agrada l’estil.
  • A cap noi li agrada la cançó després d’escoltar-la, perquè no els agrada el ritme ni el que diu a la frase “ La tengo en mi soñar”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a vint persones, entre les quals quatre sis nois i catorze són noies. Paral·lelament, la cançó no ha agradat a ningú després d’escoltar-la.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, les quals tres són nois i qunze són noies. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a tres noies de la classe.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Este menor que usted la quiere conocer”.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “No me importa que usted sea mayor que yo”, “Hoy la quiero en mi cama” i “ La tengo en mi soñar

 

Tercer fragment: El amor, de Julio Iglesias (balada)

“El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar. Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar… El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar, se va buscando a quien amar. A veces, cuando llega, llega tarde, porque ya hay alguien más en su lugar”.

ABANS                                                                                 DESPRÉS

5 6

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A totes les noies els agrada la cançó abans d’escoltar-la (13 noies), per les frases “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar”.
  • Una vegada escoltada la cançó, a les noies els ha agradat menys. (2 noies), eprquè no agrada el ritme de la cançó.
  • Als nois els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (5 nois), perquè després no els agrada el ritme.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a un noi. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a divuit persones de la classe, de les quals tretze són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a quinze persones, les quals quatre són nois i onze són noies. De la mateixa manera, la cançó sí ha agradat a quatre persones de la classe, de les quals dues són nois i les altres dues són noies..

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “a veces nunca llega porque pasa sin llamar”.

 

Quart fragment: Por fin te encontré, de Cali y el Dandee ft Juan Magan.

“Cuando tú me miras, yo te miro y me muero. Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver. Porque si me dejas yo te llevaré al cielo, te haré canciones con amor sincero; seré tu sol en este amanecer…”

ABANS                                                                                 DESPRÉS

7 8

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (13 noies). perquè agrada la frase “Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver” ,i perquè es una de les cançons favorites.
  • A tots els nois els agrada la cançó abans d’escoltar-la (5 nois), per la frase “Cuando tú me miras, yo te miro y me muero”

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dos nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a disset persones de la classe, de les quals dotze són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat nou persones, entre les quals tres són nois i sis noies. D’altra banda, ha agradat a onze persones, les quals vuit són noies i tres són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Cuando tú me miras, yo te miro y me muero” i Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “yo te llevaré al cielo”.

 

Cinquè fragment: Todo huele a ti, d’Alejandro Sanz.
“Cerca de mí está tu pecho. Tus latidos, uno por uno los cuento. No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan. Siento tu cuerpo palpitando al lado del mío, siento tus labios sobre mis besos. Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo. Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.

ABANS                                                                             DESPRÉS

9 10

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més abans d’escoltar la cançó (8 noies), per la frase Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.
  • A cap noi li ha agrada la cançó un cop escoltada, perquè no agrada el ritme de la cançó.
  • Després d’escoltar-la no ha agradat tant com abans a les noies (4 noies), perquè el ritme de la cançó no els agrada encara sent un pop.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a onze persones, entre les quals cinc són nois i sis són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a nou persones de la classe, de les quals vuit són noies, i la restant, és un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat setze persones, entre les quals sis són nois i deu són noies.  D’altra banda, només ha agradat a quatre noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo”.

 

Sisè fragment: Buenos días princesa, de Rafa Espino.

“Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida, un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela; jugar a no perderte, a abrazarte fuerte, a quererte tanto que me duela. A tu lado todo es diferente, el olor de tu perfume me enamora cuando vuelves, pasear de la mano a tu lado hasta perderme, decirte que te quiero, “te quiero” y así será para siempre”.

ABANS                                                                                DESPRÉS

  12

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A només una noia no li agrada la cançó abans d’escoltar-la, perquè no ha agradat la frase “un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela”.
  • A tots els nois els agrada la cançó abans i després d’escoltar-la (6 nois), perquè els agrada l’estil.
  • A les noies els agrada menys la cançó després d’escoltar-a (8 noies), perquè no és de les preferències d’aquestes l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a una noia. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a dinou persones de la classe, de les quals tretze són noies i sis són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a quatre noies. D’altra banda, ha agradat a catorze persones, les quals vuit són noies i sis són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida”i “”te quiero” y así será para siempre”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela”.

Setè fragment: Vuelvo a verte, de Malú i Pablo Alborán.

“Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo que de amor también se puede vivir. De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí. Porque vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo, que no importa nada más…”

ABANS                                                                                    DESPRÉS

13 14

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més els agrada la cançó abans i després d’escoltar-la (13 noies), perquè els agraden tant l’estil com els cantants, ja que són els favorits d’algunes d’elles.
  • Als nois els agrada més la cançó després d’escoltar-la (3 nois).

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a cinc persones, les quals quatre són nois i, la restant, és una noia. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quinze persones de la classe, de les quals trezte són noies i dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat vint-i-dues persones, entre les quals quatre són nois i divuit són noies.  D’altra banda, ha agradat només a dos nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “

Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo”, “y que se entere el mundo, que no importa nada más…”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “no quiero salir de aquí”.

 

Vuitè fragment: Fuego entre mis venas, de Kronos.

“Caminas dentro de mí, como el fuego entre mis venas, me estoy quemando con tu amor. Tu sombra, tu olor, tu ser; me siguen por donde quiera, estoy perdiendo la razón. Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor. Y confundidos entre sabanas mojadas, el tiempo se nos detuvo, y tus cabellos largos sobre la almohada; mi mejor canción de amor eres tú”. 

ABANS                                                                                        DESPRÉS

15 16

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A tots els nois els agrada la cançó després d’escoltar-la (6 nois, perquè els agrada les frases  “el tiempo se nos detuvo” i mi mejor canción de amor eres tú” i el ritme, i a alguns, l’estil també.
  • A les noies els agrada més la cançó després d’escoltar-la (8 noies), perquè els agrada el ritme.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals tres són nois i set són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals set són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat sis noies.  D’altra banda, ha agradat a vuit noies i a sis nois

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “el tiempo se nos detuvo” i mi mejor canción de amor eres tú”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Caminas dentro de mí” i “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar”.

 

Novè fragment: Hechizos, pócimas y brujería, de Mägo de Oz.

“Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar, si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar? Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar. Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir. Sólo dime por donde estarás y si te puedo llamar. Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

ABANS                                                                                        DESPRÉS

17 18

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els ha agradat més després d’escoltar la cançó (5 noies), pel que diu la frase si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar?”
  • Als nois són als que més els ha agradat la cançó abans d’escoltar-se (3 nois), per la frase “Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir”.
  • A només un noi li agrada la cancó després d’escoltar-la, perquè a aquest li agrada l’estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals tres són nois i tretze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quatre persones de la classe, de les quals tres són nois, i la restant, una noia.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals nou són noies i cinc són nois. D’altra banda, ha agradat a sis persones, les quals cinc són noies i, la restant, és un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar?” i “Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar” i  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

 

Desè fragment: Puro amor, de Young Killer.

“Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”. Yo sin remordimientos caigo en sus brazos y me dice: “el amor es ciego, el final es triste”. Y tú no sabes lo que siento por tí, en mi ventana ya no se ve la luz… El cielo está oscuro, y lloro, porque no te encuentras aquí”.

ABANS                                                                                             DESPRÉS

19 20

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois són als que més els ha agradat la cançó abans d’haver-la escoltat (3 nois), per la frase “y lloro, porque no te encuentras aquí”.
  • A només una noia li agrada la cançó abans d’escoltar-la, per la frase “Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?””.
  • A les noies els agrada més la cançó després d’haver-la escoltat (5 noies) perquè el rap és un dels estils que els agraden..

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a setze persones, entre les quals tres són nois i tretze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quatre persones de la classe, de les quals tres són nois i, la restant, és una noia.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals cinc són nois i nou són noies.  D’altra banda, ha agradat a sis persones, les quals cinc són noies i, la restant, és un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “el amor es ciego, el final es triste” i “y lloro, porque no te encuentras aquí”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?””

Onzè fragment: Si se pudiera volver, de Canelita.

“El amor es una rosa que se cuida con cariño, no se le debe de hacer daño porque es más tierna que un niño. Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta, y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias. No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido, y contigo se ha ido mi felicidad… No supe apreciar tu dulce cariño, y ahora como un niño me harto de llorar”.

ABANS                                                                                     DESPRÉS

21 22

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que els agrada més la cançó abans i després d’escoltar-la (11  noies), perquè l’estil musical és el favorit, juntament amb la canço en alguns cops, i el cantant. I a més per que els agrada la frase “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele”.
  • Als nois els agrada per igual la cançó abans i després d’escoltar-la (3 nois), els agrada per la frase un te quiero sin voz”  i per l’estil de la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a sis persones, entre les quals tres són noies i les altres tres són nois. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a catorze persones de la classe, de les quals onze són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat sis persones, entre les quals tres són nois i les altres tres són nois. D’altra banda, ha agradat a catorze persones, les quals onze són noies i tres són nois.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i“No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “y ahora como un niño me harto de llorar”.

 

 

Dotzè fragment: Ya no, de Manuel Carrasco.

“Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele. Ya no habrá canción ni bailes de pasión, los ojos que ahora miras no los veo yo, ya no, seremos para siempre. Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea; un te quiero sin voz. Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…”.

ABANS                                                                                    DESPRÉS

2324

 

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele” i “un te quiero sin voz” .

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea” i Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…”.

Tretzè fragment: Standby, d’Extremoduro.

Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera. Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella. Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva, y aleja las pesadillas, dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”.

ABANS                                                                                    DESPRÉS

25 26

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (2 noies), perquè no els agrada l’estil ni el ritme. A més no els agrada per la frase “Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva”.
  • A cap noi li agrada la cançó després d’escoltar-la, perquè tampoc els agrada l’estil i la frase “Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella”.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a tretze persones, entre les quals quatre són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a set persones de la classe, de les quals cinc són noies i dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat divuit persones, entre les quals sis són nois i dotze són noies. D’altra banda,només ha agradat a dues noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella” i “Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva”.

Catorzè fragment: No quise hacerte daño, de Makano.

“Espera no recojas tus cosas todavía, sé que tienes prisa, pero solo aguarda un momento. Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos. Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte, sabes muy bien que te amo. Perdóname mi amor si te hice daño, ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”.

ABANS                                                                     DESPRÉS

27 28

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (19 noies), per les frases“Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte” i “yo no quise lastimarte”
  • A cap noi li agrada la cançó després d’escoltar-la, pel ritme de la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dotze persones, entre les quals quatre són nois i vuit són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a vuit persones de la classe, de les quals sis són noies dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat setze persones, entre les quals sis són nois i deu són noies. D’altra banda, ha agradat a quatre noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte” i “yo no quise lastimarte”

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos” i “Perdóname mi amor si te hice daño, ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”.”