2n ESO

RESULTATS DE LES ENQUESTES

 

CURS: 2N ESO.   NOMBRE D’ENQUESTATS: 19   NOIS: 5 – NOIES: 14

En analitzar les enquestes del segon curs de l’ESO, hem observat que els estils musicals que més destaquen entre els alumnes són, per ordre de preferència:

  1. el reggaeton, agradant a catorze alumnes d’un total de dinou.
  2. el pop, que ha estat nomenat vuit cops entre els enquestats.
  3. el rock i el rap, els quals coincideixen en nombre de preferència entre els alumnes.
  4. la música clàssica, que agrada només a sis persones.
  5. la bachata, que ha sortit mencionada per quatre alumnes.
  6. el heavy i el flamenco, els quals han sortit esmentats tres cops.
  7. el reggae, l’estil que menys èxit té.

estils musicals

 

 

Primer fragment: Tu jardín con enanitos, de Melendi (pop).

Y es que yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño, quiero ser tu carnaval, tus principios y tus finales; quiero ser el mar dónde puedas ahogar todos tus males, quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla; el baile de mi salón, la cremallera y los botones, quiero que lleves tu falda y también mis pantalones.

ABANS                                                                              DESPRÉS

1 2

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Abans d’escoltar la cançó, no agrada per igual en nois i noies (1 noi/ 1noia), perquè Melendi ha sortit que era un dels seus cantants preferits.
  • A totes les noies els agrada després d’escoltar-la, perquè els ha agradat el ritme, l’artista, i l’estil de la cançó, ja que és un dels estils més escoltats.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dues persones, entre les quals un és un noi i la restant, és una noia. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat disset persones de la classe, de les quals tretze són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a un noi. D’altra banda, ha agradat a vint persones, les quals catorze són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Y es que yo quiero ser el que nunca olvida tu cumpleaños”, “tus principios y tus finales”, quiero que seas mi rosa y mi espina aunque me hagas daño” i “quiero ser el mar dónde puedas ahogar todos tus males.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “quiero que seas mi tango de gardel, mis octavillas, mi media luna de miel, mi blues, mi octava maravilla” i “quiero que lleves tu falda y también mis pantalones”.

 

 

Segon fragment: Mayor que yo, de Wisin y Yandel (reggaeton).

Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer. La tengo en mi soñar, acaricio su piel; le quiero confesar…Yo… No me importa que usted sea mayor que yo. Hoy la quiero en mi cama”.

3 4

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • No agrada a cap de les noies abans d’escoltar la cançó (14 noies), perquè no els han agradat les següents frase del fragment “No me importa que usted sea mayor que yo” i  “Hoy la quiero en mi cama”.
  • Abans i després d’escoltar-la agrada al mateix nombre de nois (1 noi), ja que ni abans els ha agradat la frase “No me importa que usted sea mayor que yo”, i també perquè no ha agradat el rimte de la cançó, encara sent un reggaeton.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a divuit persones, entre les quals quatre són nois i catorze són noies. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, entre les quals quatre són nois i catorze són noies. De la mateixa manera, la cançó només ha agradat a un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Per tant, cap dada ha variat després d’haver escoltat la cançó.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Este menor que usted la quiere conocer, con su forma de actuar me va a enloquecer”.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “No me importa que usted sea mayor que yo” i  “Hoy la quiero en mi cama”.

 

Tercer fragment: El amor, de Julio Iglesias (balada)

“El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar. Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar… El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar, se va buscando a quien amar. A veces, cuando llega, llega tarde, porque ya hay alguien más en su lugar”.

ABANS                                                                               DESPRÉS

5 6

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (4 nois), ja que els agrada sobretot la frase “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar”.
  • A cap de les noies els agrada després d’escoltar-la (14 noies), ja que el ritme de la cançó encara sent un pop no ha agradat.
  • Després d’escoltar la cançó, agrada menys als nois (4 nois), perquè en aquests tampoc ha agradat el ritme de la cançó.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a cinc persones, entre les quals quatre són noies i, la restant, és un noi. Paral·lelament, la cançó ha agradat a catorze persones, de les quals deu són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a divuit persones, entre les quals quatre són nois i catorze són noies. De la mateixa manera, la cançó només ha agradat a un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor, no solo son palabras que se dicen al azar, por un momento y sin pensar” i Son esas otras cosas que se sienten sin hablar, al sonreír, al abrazar…

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “El amor, a veces nunca llega porque pasa sin llamar, se va buscando a quien amar”.

 

Quart fragment: Por fin te encontré, de Cali y el Dandee ft Juan Magan.

“Cuando tú me miras, yo te miro y me muero. Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver. Porque si me dejas yo te llevaré al cielo, te haré canciones con amor sincero; seré tu sol en este amanecer…”

ABANS                                                                            DESPRÉS

7 8

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó agrada a totes les noies tant abans com després d’escoltar-la (14 noies), perquè és unes de les cançons que més els agrada i també els autors, i també perquè l’estil és el que més els agrada.
  • Agrada per igual als nois abans i després d’escoltar la cançó (3 nois), ja que aquets la coneixien perquè l’han posat com a preferida.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dos nois. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a disset persones, de les quals catorze són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a dos nois. De la mateixa manera, a cançó ha agradat a disset persones, de les quals catorze són noies i tres són nois.

Per tant, cap dada ha canviat després d’escoltar-la.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Cuando tú me miras, yo te miro y me muero” i  “Nadie te quiere como yo te quiero, nadie te ve como te puedo ver”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Te haré canciones con amor sincero”.

 

Cinquè fragment: Todo huele a ti, d’Alejandro Sanz.

“Cerca de mí está tu pecho. Tus latidos, uno por uno los cuento. No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan. Siento tu cuerpo palpitando al lado del mío, siento tus labios sobre mis besos. Mira, mírame y dame tu dolor más nuevo. Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”. 

ABANS                                                                                   DESPRÉS

9 10

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó no agrada abans d’escoltar-se a la meitat de les noies (7 noies), ja que en la meitat no ha agradat principalment per la frase No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan”.
  • Després d’escoltar-la, no agrada a cap noi, ja que la frase “Cerca de mí está tu pecho” no els agrada.
  • A les noies els agrada menys la cançó després d’haver-la escoltat (12 noies), perquè el ritme de la canço no ha agradat encara que pertanyi al pop.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a deu persones, entre les quals tres són nois i set són noies. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a disset persones, de les quals catorze són noies i tres són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a disset persones, les quals cinc són nois i dotze són noies. De la mateixa manera, la cançó només ha agradat a dues noies.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “Yo estoy aquí, amor, ya no temas más”.

Aquelles parts del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi són: “Cerca de mí está tu pecho” i “No siento, ni que haya luces a mi alrededor y todo huele a ti, las horas vuelan”.

Sisè fragment: Buenos días princesa, de Rafa Espino.

“Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida, un amor que sube, llega hasta las nubes y allí vuela; jugar a no perderte, a abrazarte fuerte, a quererte tanto que me duela. A tu lado todo es diferente, el olor de tu perfume me enamora cuando vuelves, pasear de la mano a tu lado hasta perderme, decirte que te quiero, “te quiero” y así será para siempre”. 

ABANS                                                                                   DESPRÉS

11 12

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada per igual la cançó abans i després d’escoltar-la (12 noies), ja que abans d’escoltar-la ha agradat la frase Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida”, i després perquè el rap és un dels seus estils preferits.
  • Als nois els agrada més la cançó abans d’escoltar-la (4 nois), ja que el rap és un dels estils que més els agraden.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a tres persones, entre les quals dues són noies i, la restant, és un noi. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a setze persones, de les quals dotze són noies i quatre són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a quatre persones, les quals dues són nois i les altres dues són noies. De la mateixa manera, la cançó ha agradat a quinze persones, de les quals dotze són noies i tres són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “pasear de la mano a tu lado hasta perderme, decirte que te quiero, “te quiero” y así será para siempre” i “Eres lo mejor que tengo, lo mejor que tuve, lo mejor que tendré en esta vida”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “A quererte tanto que me duela”.
Setè fragment: Vuelvo a verte, de Malú i Pablo Alborán.

“Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo que de amor también se puede vivir. De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí. Porque vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo, que no importa nada más…”

ABANS                                                                               DESPRÉS

13

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó agrada a tots els nois i noies abans d’escoltar-la (5 noies/14 noies), perquè els artistes han sortit en els preferits i a més, el pop és l’estil que més els ha agradat.
  • A totes les noies els segueix agradant la cançó després d’escoltar-la (14 noies), perquè a totes els agrada aquest estil.
  • A un noi no li agrada després d’escoltar-la (1 noi), perquè a aquest no li agrada aquest estil.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta ha agradat a tothom.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha a un noi. D’altra banda, ha agradat a divuit persones, entre les quals catorze són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Y es que vuelvo a verte otra vez, vuelvo a respirar profundo y que se entere el mundo que de amor también se puede vivir” i “que no importa nada más…”

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “De amor se puede parar el tiempo, no quiero salir de aquí”.

 

Vuitè fragment: Fuego entre mis venas, de Kronos.

“Caminas dentro de mí, como el fuego entre mis venas, me estoy quemando con tu amor. Tu sombra, tu olor, tu ser; me siguen por donde quiera, estoy perdiendo la razón. Acostados en tu cama, abrazados, haciéndonos el amor. Y confundidos entre sabanas mojadas, el tiempo se nos detuvo, y tus cabellos largos sobre la almohada; mi mejor canción de amor eres tú”.

ABANS                                                                                  DESPRÉS

15 16

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó agrada a més noies abans d’escoltar-la (5 noies), perquè no els agrada aquest estil.
  • A ningú agrada la cançó una vegada escoltada (5 nois/14 noies), ja que ni el ritme ni l’estil els agraden.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dotze persones, entre les quals tres  són nois i nou són noies. Paral·lelament, la cançó només ha agradat a set persones, de les quals cinc són noies i dues són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat a dinou persones, les quals cinc són nois i catorze són noies. De la mateixa manera, la cançó no ha agradat a ningú.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: mi mejor canción de amor eres tú”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Y confundidos entre sabanas mojadas, el tiempo se nos detuvo, y tus cabellos largos sobre la almohada”.

 

Novè fragment: Hechizos, pócimas y brujería, de Mägo de Oz.

“Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar, si la brujería es capaz de curarme, ¿dónde la puedo encontrar? Dime dónde encontrar en otros besos mi hogar. Pues en tus brazos yo siempre dormí, y me olvide se sufrir. Sólo dime por donde estarás y si te puedo llamar. Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

 ABANS                                                                               DESPRÉS

17 18

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • Als nois els agrada més la cançó un cop escoltada (2 nois), ja que al escoltar-la el ritme i l’estil han agradat a dos dels nois.
  • A només sis noies els agrada abans i després d’escoltar-la, perquè les frases “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar” i  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”, no els ha agradat, i després l’estil tampoc és un dels seus favorits.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a dotze persones, entre les quals quatre són nois i vuit són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a set persones de la classe, de les quals sis són noies, i la restant, és un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals nou són noies i cinc són nois. D’altra banda, ha agradat a sis persones, les quals cinc són noies i, la restant, és un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: Pues en tus brazos yo siempre dormí”

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Quien sabe de hechizos que duerma las penas, quien sabe de pócimas para olvidar” i  “Pues tengo miedo si vuelvo a caer y no me sé levantar”.

 

Desè fragment: Puro amor, de Young Killer.

“Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?”. Yo sin remordimientos caigo en sus brazos y me dice: “el amor es ciego, el final es triste”. Y tú no sabes lo que siento por tí, en mi ventana ya no se ve la luz… El cielo está oscuro, y lloro, porque no te encuentras aquí”.

ABANS                                                                               DESPRÉS

19 20

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • La cançó abans d’escoltar-la agrada més a les noies (9 noies), ja que del fragment els han agradat les frases “el amor es ciego, el final es triste” i “y lloro, porque no te encuentras aquí”.
  • Després d’escoltar la cançó els agrada menys a les noies (6 noies), perquè el ritme no ha agradat en aquestes, a part de que l’estil no és del més mencionats entre elles.
  • Als només un noi li agrada abans i després d’escoltar-la, ja que li ha agradat la frase “el amor es ciego, el final es triste” i el rap es troba entre un dels seus estils musicals que més escolta.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a onze persones, entre les quals quatre són nois i cinc són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a deu persones de la classe, de les quals nou són nois, i la restant, és un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat dotze persones, entre les quals vuit són noies i quatre són nois. D’altra banda, ha agradat a set persones, les quals sis són noies i, la restant, és un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “el amor es ciego, el final es triste” i “y lloro, porque no te encuentras aquí”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Vuelvo a casa con los ojos rayados y mi madre me pregunta: “¿hijo qué te ha pasado?””.

Onzè fragment: Si se pudiera volver, de Canelita.

“El amor es una rosa que se cuida con cariño, no se le debe de hacer daño porque es más tierna que un niño. Y estas bonitas palabras yo no las tenía en cuenta, y por no cuidar mi jardín he pagado las consecuencias. No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido, y contigo se ha ido mi felicidad… No supe apreciar tu dulce cariño, y ahora como un niño me harto de llorar”.

ABANS                                                                                        DESPRÉS

21 22

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A tots els nois els agrada a cançó abans d’escoltar-la (5 nois), ja que els han agradat les frases “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.
  • Als nois els agrada menys la cançó després d’escoltar-la (3 nois), perquè elflamenco no és dels estils que els agraden.
  • A les noies els agrada menys la cançó un cop escoltada (7 noies), ja que aquest estils no és dels que més els agrada.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agardat a cinc  noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a catorze persones de la classe, de les quals nou són noies i cinc són nois.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tretze persones, entre les quals nou són noies i cinc són nois. D’altra banda, ha agradat a sis persones, les quals cinc són noies i, la restant, és un noi.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “El amor es una rosa que se cuida con cariño” i “No se valora lo que tienes hasta que lo has perdido”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “y ahora como un niño me harto de llorar”.

 

Dotzè fragment: Ya no, de Manuel Carrasco.

“Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele. Ya no habrá canción ni bailes de pasión, los ojos que ahora miras no los veo yo, ya no, seremos para siempre. Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea; un te quiero sin voz. Dolor, si no estuve contigo, si no supe decirlo, no me guardes rencor…”.

ABANS                                                                                    DESPRÉS

23 24

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies són a les que més agrada la cançó abans d’escoltar-la (12 noies), perquè l’artista és un dels seus cantants favorits, i a més, la cançó es troba de les favorites també.
  • A només un noi no agrada aquesta abans i després d’escoltar-la (1 noi), ja que ha aquest no li ha agradat la frase “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea”, i als altres els ha agradat perquè el pop és un dels estils favorits d’ells.
  • A totes les noies els agrada la cançó un cop escoltada (14 noies), ja que tant l’artista com la cançó són de les seves preferències.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals tres són nois i tretze són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a quatre persones de la classe, de les quals tres són nois, i la restant, una noia.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat tres persones, entre les quals dues són noies i, la restant, és un noi. D’altra banda, ha agradat a setze persones, les quals dotze són noies i quatre són nois.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

Les parts que han destacat positivament d’aquest fragment han estat majoritàriament: “Ya no tengo fuerzas para resistir, ya no tengo palabras para rebatir, ya no… te alejas y me duele”, “seremos para siempre” i “un te quiero sin voz”.

Aquella part del fragment a la que es deu majoritàriament que no agradi és: “Los dos, cada uno por su cuenta, cada cual su pelea”.

 

Tretzè fragmentt: Standby, d’Extremoduro.

Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera. Bebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella. Sueña con su calavera, y viene un perro y se la lleva, y aleja las pesadillas, dejando en un agujero unas flores amarillas, para acordarse de su pelo”.

ABANS                                                                                      DESPRÉS

25 26

 

 

 

 

 

 

Si analitzem els resultats de les enquestes ens adonem que:

  • A les noies els agrada menys la cançó després d’escoltar-la (13 noies), ja que l’estil no els agrada.
  • Als nois els agrada més la cançó un cop escoltada (2 nois), perquè a aquests dos els agrada el ritme de la cançó, i a la resta no.

Hem observat que abans d’escoltar la cançó, aquesta no ha agradat a catorze persones, entre les quals quatre són nois i deu són noies. Paral·lelament, la cançó sí ha agradat a cinc persones de la classe, de les quals quatre són nois, i la restant, és un noi.

Un cop escoltada la cançó, hem observat que aquesta no ha agradat setze persones, entre les quals tretze són noies i, la restant, és un noi. D’altra banda, ha agradat a tres persones, les quals dues són nois i, la restant, és una noia.

Les persones que van respondre l’enquesta ens han indicat, subratllant, quines paraules, frases o expressions són les que han fet que aquells fragments els agradi i quines són aquelles que han fet que no els agradi, abans d’escoltar els fragments.

La part que ha destacat positivament d’aquest fragment ha estat majoritàriament: “y viene un perro y se la lleva, y aleja las pesadillas”.

Aquelles parts del fragment a les que es deu majoritàriament que no agradi són: “Vive mirando una estrella, siempre en estado de espera” iBebe a la noche ginebra, para encontrarse con ella.”

Catorzè fragment: No quise hacerte daño, de Makano.

“Espera no recojas tus cosas todavía, sé que tienes prisa, pero solo aguarda un momento. Yo soy culpable de todo y lo aseguro. Porque soy un hombre como todos y también tengo defectos. Perdóname mi amor si te hice daño, yo no quise lastimarte, sabes muy bien que te amo. Perdóname mi amor si te hice daño, ella fue una aventura, sabes muy bien que te amo”.

ABANS                                                                                        DESPRÉS

 28