Alumnat de 1r d’ESO

Benvolgudes famílies:

La xerrada informativa d’inici de curs per part del director del centre tindrà lloc el dilluns 5 de setembre a les 18h al gimnàs de l’institut.

D’altra banda, per tal d’unificar una mica el tipus de material que fa servir l’alumnat i afavorir la comunicació amb les famílies, tot l’alumnat de 1r d’ESO rebrà per part del centre una carpeta amb quatre anelles (i separadors de plàstic) juntament amb una agenda escolar.

Concedit un tercer grup de 1r BAT

El Departament d’Ensenyament ens va confirmar el passat 20 de juliol que tindrem un grup més de 1r de batxillerat (passem de tenir 2 grups a tenir-ne 3) el proper curs 2016-2017.

La formalització de la matrícula de l’alumnat preinscrit tindrà lloc del 7 al 9 de setembre, després de les avaluacions extraordinàries.

Calendari proves de setembre 1r batxillerat 2016

Literatura universal

12.15-13.30

Matemàtiques I

Matemàtiques aplicades a les ciències socials I

Llatí I

13.30-14.45

Educació física

Calendari proves de setembre 2016 ESO

CALENDARI PROVES EXTRAORDINÀRIES ESO

Dijous 1/09/2016

Divendres 2/09/2016

8.30-9.30

Educació física

Alternativa a la religió

Cultura i valors ètics

Treball de síntesi

Projecte de recerca

2n 4t

1r 3r

1r 2n 3r

Física i química

Informàtica

Llatí

Introducció a la cultura clàssica

3r 4t

Llibres de text 1r batxillerat 2016-17

Llibres de text 2n batxillerat 2016-17

Lliurament de notes

El lliurament de notes de la 3a avaluació i de l’avaluació final ordinària per part de les persones tutores serà aquest dilluns 27 a les 12 hores.

És l’hora dels adéus

Comiat de 2n de batxillerat

Comiat de 4t d’ESO

Sopar de celebració del 10è aniversari de l’Institut Cubelles

Benvolguts amics i amigues:

Una de les activitats programades per a celebrar el 10è aniversari de l’Institut Cubelles és un sopar en el que poden participar totes aquelles persones que han format part de la nostra comunitat escolar al llarg d’aquests 10 anys.

El dia que hem triat és el dijous 30 de juny, a les 21.30 hores. Serà un sopar informal a la pista esportiva del nostre centre a base de pica-pica variat, fideuà, begudes i postres.

El preu de tot plegat és de 10€.

Si voleu acompanyar-nos, cal que fer un ingrés de 10€ per persona en el següent compte del Banc Sabadell:

El pagament es pot fer de dues maneres:

-Per caixer: S’ha de fer amb targeta de qualsevol entitat bancària. Mitjançant aquests sistema el Banc Sabadell no cobra cap comissió. CODI : 139071.
CAL POSAR EL NOM DE LA PERSONA QUE VINDRÀ AL SOPAR

– Per finestreta en qualsevol oficina del Banc Sabadell, o per transferència des d’una altra entitat bancària. En aquests dos casos molt probablement us faran pagar una comissió.
EN EL CONCEPTE PER AL BENEFICIARI, CAL POSAR EL NOM DE LA PERSONA QUE VINDRÀ SEGUIT DE “10 ANYS”

El pagament es podrà realitzar fins el proper 26 de juny a les 23:59h

Us informo també que a les 19 hores del mateix dia farem un petit homenatge a la Marta Blanch.

Fins aviat,

Antonio Tinajas

Director de l’Institut Cubelles

Publicat dins de 10è aniversari inscubelles | Deixa un comentari

Convocatòria de l’AMPA: valoració del curs i reutilització de llibres

Benvolgudes famílies:

L’AMPA de l’Institut Cubelles convida tot l’alumnat i els seus pares i mares a una trobada de final de curs que tindrà lloc al centre el proper 16 de juny a les 18 hores per tal de fer-ne una valoració mitjançant una escolta activa.

Aprofitarem també aquesta convocatòria (20 hores) per a informa i resoldre els dubtes sobre el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l’empresa IDDINK  que proposa l’AMPA conjuntament amb la direcció del centre.

Teniu  una informació més detallada d’aquesta convocatòria en els dos documents que us adjuntem.

Trobada final de curs

Informació llibres

Cordialment,

La junta directiva de l’AMPA

Enquesta : 10 Anys del Cubelles

Benvolguts i benvolgudes membres de la comunitat educativa de l’Institut Cubelles, pels 10 anys de l’institut estem preparant un llibre que reculli la crònica de l’institut. Per aquest motiu ens adrecem a tots vosaltres per a què, si voleu, empleneu un qüestionari per aportar la vostra vivència i reflectir les vostres experiències. A efectes de veracitat i per enquadrar les aportacions que feu, el qüestionari demana la vostra identificació. No obstant, aquesta identificació no apareixerà a la redacció del llibre. Es tracta de posar expressions com “l’alumnat recorda l’excursió…”, “les famílies recorden…”, “el professorat recorda…”, “el personal del centre va viure…”. En el cas que pel contingut fos clarament identificable la persona o persones de les que es parla, se’ls demanaria consentiment expressament i per escrit del text a publicar i del context de pàgina on quedaria enquadrat. Si la persona o persones ho consideressin oportú, es podrien identificar. Us agraïm anticipadament la vostra col·laboració. Les enquestes les podeu retornar per correu electrònic a llibre@institutcubelles.cat , per correu postal o presencial al centre a l’atenció de “llibre Institut Cubelles” (us podeu descarregar el qüestionari des d’aquest enllaç), o omplir el següent qüestionari directament a la web Enquesta 10 anys del Cubelles.