Candidatures per a l’elecció de representants al consell escolar

Finalitzat el període per a la presentació de candidatures per a l’elecció de representants al consell escolar, han estat admeses les següents:

Pares i mares d’alumnes  (2 vacants)

Nuria González Martínez

Nuria Moya Espinosa

Cecilia Orgambides Jurado

María del Carmen Palacios Borne

Alumnat  (2 vacants)

Nerea Acuña Cárdenas  (3r B ESO)

Pau Ardila MIllán  (4t A ESO)

Arnau Dastis Fonoll (4t C ESO)

Gerard Franco Martínez   (3r A ESO)

Sofía Gómez Jiménez (4t B ESO)

Vera Martínez Salayet (4t C ESO)

Adrián Molina Roda   (3r A ESO)

Óscar Morales Culebras (3r B ESO)

Lluis Navarro Aguilera (4t A ESO)

Eva Sánchez González (4t A ESO)

Simón Yahyah Makdasi (4t A ESO)

Professorat   (4 vacants)

Ester Pérez Massana

Ana Rius Salvador

Daniel Vilaplana Monllor

Noemí Visedo González

Antonio Tinajas

Cubelles, 18 de novembre de 2016

Castanyada 2016

Seguint la nostra tradició de celebrar la festa de la castanyada, el centre va organitzar el passat divendres 28 diferents activitats i sortides en les quals va participar la major part de l’alumnat. Aquí teniu un reportatge fotogràfic de la jornada.

Eleccions al consell escolar

La direcció del centre ha encetat avui 7 de novembre el procés electoral per a escollir representants dels diferents sectors al consell escolar. En concret, en aquesta ocasió seran escollits:

4 representants del professorat.

2 representants dels pares i de les mares de l’alumnat.

2 representant de l’alumnat.

La presentació de candidatures començarà l’11 de novembre i acabarà el 17 de novembre a les 13 hores. És voluntat de l’equip directiu donar la màxima publicitat a les candidatures que es presentin, especialment a través d’aquesta web. Les votacions, pel que fa a les famílies, tindran lloc el 29 de novembre de 14 a 16 hores a la biblioteca del centre.

El següents enllaços recullen la resolució de la convocatòria amb el calendari de les diferents actuacions i informació relativa a les funcions, la composició i el funcionament del consell escolar.

resolucio-convocatoria-eleccions-al-consell-escolar

El consell escolar d’un centre públic

Beques per a l’estada a Dublín del 2017

bloggif_57f13cf2277e7

La millora de la competència en llengua estrangera del nostre alumnat és un dels objectius del nostre centre.  Per tal d’aconseguir aquesta millora, hi aboquem cada curs els recursos humans, materials i econòmics que les nostres possibilitats ens permeten.

El curs passat vam organitzar una estada d’immersió lingüística  de 5 dies a Dublín. Un cop valorades les opinions de l’alumnat  que hi va participar, vam decidit seguir les recomanacions del departament de llengües estrangeres i augmentar la duració de l’estada fins als 7 dies.

Per tal d’ajudar a algunes famílies a fer front a la despesa, vam acordar atorgar 6 beques de 200€ (dues beques entre l’alumnat actual de 4t d’ESO, dues entre l’alumnat de 1r de BAT i altres dues beques per a l’alumnat de 2n BAT) en dues modalitats:

a) Premi a la millor nota en llengua anglesa.

b) Premi a la bona actitud cap als aprenentatges en general.

L’alumnat que podrà gaudir de les beques si decideix participar en l’estada apareix en la fotografia que encapçala aquest escrit. Els noms de l’alumnat proposat i de l’alumnat finalment triat per a gaudir d’aquestes beques apareixen en el següent document:

Alumnat proposat i alumnat guanyador beques estada a Dublín 2017

A continuació teniu un reportatge fotogràfic de l’acte de lliurament dels reconeixements que va tenir lloc a l’espai de la Marta:

Rebi tothom la més cordial de les felicitacions.

Reunió de les persones tutores amb les famílies

El proper dimarts 20 de setembre de 2016 a les 19.00 hores tindrà lloc a l’institut la reunió de tots els tutors i tutores amb les famílies dels seus respectius grups.

Acollida de l’alumnat de 1r d’ESO

bloggif_57f1249e23feb

El nou alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Cubelles ha viscut avui el seu primer dia en el centre que el veurà crèixer almenys durant els pròxims quatre anys.

La jornada ha començat amb l’acollida per part de les tutores i ha continuat amb una visita guiada a les instal·lacions del centre. L’acompanyament durant aquesta visita ha estat a càrrec de l’alumnat de 3r que ha triat com activitat de servei comunitari tot just aquesta: l’acollida  i el tutelatge del nostre alumnat més petit.

Hem finalitzat, com sempre, amb un pica-pica. A continuació teniu un resum fotogràfic.

Beques curs 2016-2017

1. Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu:

2. Beques convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport  per a estudiants que el curs acadèmic 2016-2017 cursen ensenyaments postobligatoris.

Xerrada per a les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO

Tal com estava previst, aquest dilluns 5 de setembre ha tingut lloc la rebuda de les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO per part del director del centre.

Les famílies que no hagin tingut l’oportunitat d’assistir-hi poden descarregar-se el full informatiu que s’ha repartit entre els assistents:

Informació bàsica per a les famílies de 1r d’ESO

Inici del curs 2016-2017

El proper dilluns 12 de setembre comença el nou curs 2016-2017.   Igual que en cursos anteriors, la rebuda per part de la persona tutora a l’aula del grup seguirà el següent horari:

De 9 a 10h: Alumnat de 2n, 3r, 4t d’ESO i de batxillerat.

De 10 a 11h:  A més, l’alumnat de 1r de batxillerat matricular per primera vegada a l’institut Cubelles gaurirà d’un recorregut per les instal·lacions del centre.

D’11 a 13h: Alumnat de 1r d’ESO.

Les llistes amb l’alumnat dels diferents grups estaran penjades al rebedor del centre abans de les 9h del matí del dilluns 12 de setembre.

Lliurament dels butlletins de notes

El lliurament de les notes de les proves extraordinàries de setembre serà el proper dimarts 6 de setembre a les 10 del matí.