L’ esquirol i el pit-roig
Vet aquí una vegada en un bosc no molt lluny d’un poble i vivia un esquirol. L’esquirol era petit i àgil, de color marró amb els ulls negres. Vivia en un pi molt alt amb moltes pinyes.
Un dia l’esquirol passejant pel seu pi, de lluny va veure un caçador. L’esquirol es va espantar i es va amagar, el caçador feia mala cara i portava un fusell. L’esquirol el va anar a veure però amagat.El va observar molta estona fins que el caçador va veure un pit roig. El pit roig era bonic de color marró i vermell. el caçador li va tirar un tret però no el va tocar.
El caçador el va perseguir durant força estona. L’esquirol preocupat els va seguir. El caçador es va despistar perquè l’esquirol es va ficar a darrere del caçador a fer sorollets. L’esquirol va mossegar la cama del caçador i el caçador se’n va anar a curar-se. El dia següent el caçador va tornar però aquesta vegada el pit roig havia portat els seus amics i l’esquirol també. Els pit roigs el van picar i els esquirols el van mossegar.
El caçador tot ferit se’n va anar i els animals van viure feliços per tota la vida. El caçador no va tornar mai més a aquell bosc.
Adrià
Els comentaris estan tancats.
Comentaris