Archive for novembre, 2013
La tardor amb aquarel·la
Vet aquí uns dibuixos de paisatges de tardor pintats amb aquarel·la .
Treballem Monet
Aquesta setman a l’ hora de plàstica hem començat a treballar la pintura de Claude Monet .Monet és un dels principals pintors de l’ època impressionista, un moment en que es donava molta importància a la llum i al color.
En aquesta primera sessió els alumnes han fet una creació personal d’ alguns paisatges de mar : els de la Normandia . Els quadres els hem pintat amb aquarel·la .
Fem el llibre de L’ oca Soca
Una vegada hem llegit el llibre de L’ oca Soca hem fet una comprensió escrita , un resum i amb dibuixos un còmic . Amb tot aquest treball hem fet un llibre que ens hem emportat a casa ..
Recollim roba2
Avui dia 27 han vingut a buscar les bosses de roba usada que durant aquestes tres últimes setmanes hem recollit a l’ escola. Hem aconseguit recollir 16 bosses de roba .
Plantem heura
Amb els alumnes de CM, Cs i segon hem plantat unes branquetes d’ heura. Ara veurem si arrelen …
La balena
Títol : La balena
Autor : Miquel Rayó .
Il·lustradora : Mireia Coll
Editorial : Lynx
Adreçat a alumnes de 2on o tercer de primària .
Resum ; El conte explica una història d’ amistat entre una balena i la família del guardià del far . En Jonàs el pare que és el farer , Jonàs el seu fill Jonàs i la seva dona la Maria del Mar . La balena s’ espanta en un primer moment per la llum del far i ella també espanta en Jonàs remullant-lo . El final del conte és una mica trist perquè la família ha de marxar cap a l’ interior perquè el petit Jonàs ha d’ anar a l’ escola . No obstant , la balena es conforma quan veu que el far cada nit, de forma automàtica , s’ obre , i l’ animal es recorda dels seus amics . Ens ha agradat molt .
- La balena
- La balena
El sistema circulatori
Aquí teniu un enllaç per treballar el sistema circulatori .
La prestatgeria
Mitjançant aquest enllaç els alumnes aacedeixen al llibre digital de l’ escola .
Fem un carret
Amb pals de gelat de colors farem un carret. El dijous 14 de novembre el vam començar
Dibuixos de tardor 1 amb aquarel·la
Aquest curs continuem treballant l’ aquarel·la. Hem fet aquests dibuixos
Comentaris