LLISTAT BAREM PROVISIONAL “preinscripció 2024-2025”

Tot seguit teniu el llistat provisional amb la puntuació assignada a cada infant, tot seguint els criteris de baremació de l’Ajuntament de Tarragona. Del 3 al 7 de juny podeu presentar reclamacions. I finalment, el dia 17 de juny es publicarà el llistat definitiu. 

Si teniu algun dubte, podeu contactar amb la Llar d’Infants.

https://drive.google.com/file/d/1lrZ6nqEQSZ-Up-A2pTCoo2m0c6UmpNXK/view?usp=drive_link

CLOENDA PROJECTE: “Lliga el conte i passa’l”

Totes les famílies esteu convidades a la festa de cloenda del projecte del Pla Educatiu d’Entorn: Lliga el conte i passa’l, el dimecres 5 de juny a les 10h a la Biblioteca Pepita Ferrer de Torreforta. A l’activitat pot venir un acompanyant.

L’acte, a càrrec del conta-contes Agus Ferré, comptarà amb l’assistèncIa de l’alumnat d’infantil de diferents escoles de Ponent i la nostra Llar, les quals hem treballat durant el curs 23-24 el conte “Els Invisibles”.

PROPOSTES DE PINTURA

Els nens i nenes del grup d‘Infantil 2 han pintat amb tèmperes, tot fent servir uns nous estris de pintura: verdures, com ara els pebrots i les pastanagues. En aquesta sessió, els infants han pogut experimentar la tècnica de l’estampació, observant el resultat després de mullar les verdures en pintura i deixar la seva empremta en el paper.

Els nens i nenes d’Infantil 1 han pintat amb diferents colors, fent servir el pinzell com a estri de pintura. Disposaven d’unes oueres, on poder fernoves  combinacions de colors.

MÚSICA A LA SETMANA CULTURAL

A la setmana cultural tothom era benvingut a compartir amb nosaltres alguna cançó o partitura. I amb aquest motiu vam gaudir de les actuacions de la Lubna i la Sara.

La Lubna va cantar un parell de cançons bressol típiques del Marroc, fent servir globus i una nina, que va agradar molt als infants.

La Sara va tocar amb la guitarra una rumba, una habanera i la canço d’aniversari. Després els infants de la Llar van poder tocar les cordes.


CONTES A LA SETMANA CULTURAL

Al llarg de la Setmana cultural tothom era benvingut a explicar un conte a la Llar d’Infants. Dues famílies és van animar a la proposta: la família de la Chloe i del Pablo. A totes dues famílies us estem molt agraïdes per la vostra col.laboració. Ho vam passar molt bé!

La família de la Chloe va inventar un conte d’un cuc que no volia compartir la seva poma gran i no acaba tenint molta sort.

CLICANT AQUESTA FOTO APAREIXEN MÉS IMATGES

 

I la mare del Pablo va explicar el conte tradicional dels tres porquets, fent servir com a recursos: La Caixa de contes, les làmines, les caretes,…

VISITA DELS ALUMNES DE L’IE MEDITERRANI

  • Els alumnes de 5è de l‘Institut-Escola Mediterrani han vingut a la Llim La Taronja a explicar-nos quatre contes ben originals. Els alumnes han elaborat les històries i han confeccionat les làmines i titelles, que han fet servit durant l’explicació. Hem passat una bona estona tots plegats! Moltíssimes gràcies per la vostra col.laboració!

PROJECTE PLANTES AROMÀTIQUES

El dijous 18 d’abril els alumnes del Vidal i Barraquer van implementar el seu projecte de plantes aromàtiques a la nostra Llar d’Infants. Aquesta activitat és el resultat de mesos de planificació i treball cooperatiu. Volem agrair la col.laboració de les famílies, que heu aportat la compra de plantes per fer possible aquest projecte. Tot seguit us deixem unes imatges.

PROPOSTES DE SANT JORDI

El grup d’Infantil 1 ha experimentat amb pètals de rosa. Han pogut olorar, manipular i gaudir amb aquests elements naturals en combinació amb altres materials.

El grup d’infantil 1 ha pintat lliurement el punt de llibre que prendran cap a casa la Diada de Sant Jordi.

En una altra sessió, els infants d’I1 han elaborat la seva rosa de Sant Jordi, pintant l’ouera de color verd i col.locant un tros de paper de color vermell a l’interior. Tot seguit us deixem unes imatges.

HÀBITS I RUTINES

Tot seguit us deixem una sèrie d’imatges dels hàbits que treballem amb els infants del grup I2. Abans i després de dinar, els nens i nenes han de rentar-se les mans. Després, van a dinar al menjador, per més tard anar a domrir al dormitori.

La seqüència de la rutina és la mateixa per als infants d’Infantil 1. La única diferència és el grau d’autonomia i la necessitat d’ajuda de l’adult. També podeu veure un recull d’imatges.

LA PASQUA

Hem dedicat la setmana abans de Setmana Santa a descobrir el pastís típic d’aquestes festes: La Mona. Hem dedicat una sessió a presentar la gallina. I explicar als infants, que aquesta no és una gallina qualsevol, si no que és una gallina màgica, que posa ous de xocolata. Tot seguit us deixem unes imatges.

En una altra sessió, els infants, separats per grups d’edat, han pogut experimentar amb la xocolata, presentada en diferents textures: pols, rajola i virutes. Tot seguit us deixem un recull d’imatges.

Els infants del grup I2 han comprovat que es pot pintar amb una rajola de xocolata!

Els infants del grup I1 han pintat amb xocolata desfeta. També és cert que no s’han pogut estar de tastar-la. S’ho han passat d’allò més bé!

Els infants d’I2 han fet de pastissers, i han pogut elaborar la seva Mona de Pasqua.

PINTURA FLUORESCENT I2

Els infants del grup d’Infantil 2, han pintat amb pintura fluorescent sobre superfície negra. La sorpresa ha estat quan, en entrar en la sala de la foscor (dormitori), s’han adonat de la propietat fluorescent dels colors. El paper negre i les mans brillaven moltíssim!!! Us deixem algunes imatges.

Pintem amb pintura fluorescent dins la sala del  la foscor.