Música LLim la taronja
Psicomotricitat LLim la Taronja
El Conte de la Rinxols d’Or alumnes Vidal i Barraquer
UNA NOVA SESSIÓ DE MÚSICA A L’AULA DE LA FARIGOLA
FESTA DE SANT JORDI A LA LLAR DEL NINOT
El dia 26 d’abril em celebrat a la nostra llar la festa de Sant Jordi. Totes les famílies que han volgut col.laborar han portat algun menjar típic de la seva terra per compartir entre tots.
Prèviament algunes mares i personal del centre han representat la llegenda de Sant Jordi fent participar a tots els presentes.
Fins el Sant Jordi !
LA MARIAN, UNA EX ALUMNA I LA PILAR, MARE DE LA CLÀUDIA I EL PABLO, ENS HAN VINGUT A EXPLICAR LA LLEGENDA DE SANT JORDI A P1 I UNA CONTE A P2.
La Marian, una ex alumna de la nostra llar El Ninot ens ha vingut a explicar un conte : La Llegenda de Sant Jordi. Moltes gràcies bonica!
Avui ha estat la mare de la Clàudia i el Pablo, La Pilar, qui ena ha vingut a explicar un conte a P2. Gràcies Pilar.
23 D’ABRIL DIADA DE SANT JORDI AL NINOT
MÚSICA A P1
SANT JORDI LLIM LA TARONJA
A l’ escola estem treballant el Sant Jordi. Presentació dels personatges de la llegenda de sant Jordi i el conte . Els nens i nenes han representat el conte .
A l’ hora del pati ha vingut la princesa i el Sant Jordi a visitar-nos.
Amb la Kathering ens ha explicat el conte amb anglés.
Fem un treballet per als papis els nens de p1 fan una rosa i els de p2 un punt de llibre.
Pero avans els nens de p2 faran roses sobre un paper i la pissarra.
Els pares i mares del Ampa han estat tota la setmana organitzant una paradeta per Sant Jordi. Agraïm moltissim la seva col.laboració
Berenar Multicultural
LA MONA LLIM LA TARONJA
LA LLEGENDA DE SANT JORDI.
EL DIA 23 CELEBRAREM A LA LLAR LA DIADA DE SANT JORDI, ENS AGRADA REPRESENTAR LA LLEGENDA DE SANT JORDI ENTRE TOTS ELS COMPANYS I COMPANYES.
QUAN TRONEM DE LES VACANCES DE SETMANA SANTA ENS ESPERA UNS DIES MOLT EMOCIONATS I PLENS DE CONTES…
FINALMENT ARRIBA ELS DIA DE FER LA MONA: FEM LA NOSTRA MONA
SEGONA TROBADA DE FAMILIES DE LES LLAR D’INFANTS MUNICIPALS DE TARRAGONA
Aquest curs hem celebrat la segona trobada de families de llars d’infants municipals de Tarragona fent una visita i caminada a la via verda del pont del diable.
Ens hem trobat amb les diferents famílies, hem gaudit de la natura i un espectacle infantil.
Fins l’any proper!
EXPERIMENTACIÓ AULA ROMANÍ
PINTAR AMB ESPECIES
FEM GALETES!!!!! llim La Taronja
ANGLES AMB LA KATHERIN. AULA FARIGOLA.
ELS ALIMENTS: FEM SUC DE TARONJA I TAMBÉ PINTEM AMB ELLS .
Treballar amb els aliment ens permet experimentar amb tots els sentits i conèixer els elements de la vida quotidiana .
També podem aprofitar les seves formes i textures per pintar un mural per decorar la nostra aula.Aula farigola
COM QUE ARRIBA LA PASQUA, ENS APROPEM A LA XOCOLATA, HUM….QUÈ BONA!
Com que ja s’acosta la pasqua i volem preparar-nos per anar a fer la mona, la xocolata serà la nostra inspiració aquest dies. La manipularem i sobretot la provarem….. No sentiu quina olor que fa?
CAL TENIR CURA DEL NOSTRE HORT
Grups interactius
Xerrada de berenars saludables
ALIMENTS
Anem d’excursió al centre cívic de torreforta
CONTE : DE QUE FA GUST LA LLUNA?
TALLER DE CANÇONS BRESSOL
DON QUIXOT ( LECTURES DIALÒGIQUES)
Després del Viatge de Gullivert em iniciat el treball de l’obra de ” Don quijote de la Mancha” de Miguel de Cervantes.
Despres d’escoltar la història que ens presenta, els infants han fet una petita reoresentació del caballer don quixot.
Agraïr la col.laboració de la nostra amiga voluntària de la URV que ens ha de deixar per motius professionals. MOLTES GRÀCIES NATALIA, SORT!
EL JOC SIMBÒLIC:JUGUEM A METGES…
El joc simbòlic es caracteritza per imitar accions de la vida quotidiana del món dels grans. Acostuma a iniciar-se al voltant dels 2 anys fins als 7 i coincideix amb l’aparició del llenguatge, esdevenint el joc per excel·lència i una manera més de practicar i consolidar tot allò que van aprenent. Així doncs, el joc simbòlic es dóna quan l’infant imita una conducta que simbolitza alguna cosa i la representa com a part d’un joc, sense que aquesta s’hagi fet en aquest mateix moment. Quan imiten una acció en el moment en què la fem nosaltres no és pròpiament joc simbòlic.
El joc simbòlic és un aprenentatge que ajuda a l’infant a conèixer-se a si mateix i a l’entorn social que l’envolta.
UNA NOVA SESSIÓ DE MÚSICA A L’AULA ESPÍGOL
ALIMENTS
Els aliments son tota una font d’experiències i descobriments, no sols perquè ens alimenten si no perquè ens permetem experimentar amb tots els sentit: gust, olfacte, tacte i vista .
Aquí totes les experiències que hem realitzat a la Llim el Ninot:
PLANTEM L’HORT DE L’ESCOLA
SORTIDA CENTRE CÍVIC DE TORREFORTA :BIBLIOTECA I LUDOTECA
Aquesta setmana hem anat al Centre Cívic de Torreforta i em visitat la Biblioteca, on hem tornat a escoltar el conte de Viure amb la Hilda, a càrrec del conta contes Agustí Ferrer. Després hem jugat una estona a la ludoteca.Ens ho hem passat molt bé!