Regularment els infants tenen cura de l’hort que hem començat a plantar. Cal regar i treure les males herbes.
Grups interactius
Xerrada de berenars saludables
ALIMENTS
Anem d’excursió al centre cívic de torreforta
CONTE : DE QUE FA GUST LA LLUNA?
TALLER DE CANÇONS BRESSOL
DON QUIXOT ( LECTURES DIALÒGIQUES)
Després del Viatge de Gullivert em iniciat el treball de l’obra de ” Don quijote de la Mancha” de Miguel de Cervantes.
Despres d’escoltar la història que ens presenta, els infants han fet una petita reoresentació del caballer don quixot.
Agraïr la col.laboració de la nostra amiga voluntària de la URV que ens ha de deixar per motius professionals. MOLTES GRÀCIES NATALIA, SORT!
EL JOC SIMBÒLIC:JUGUEM A METGES…
El joc simbòlic es caracteritza per imitar accions de la vida quotidiana del món dels grans. Acostuma a iniciar-se al voltant dels 2 anys fins als 7 i coincideix amb l’aparició del llenguatge, esdevenint el joc per excel·lència i una manera més de practicar i consolidar tot allò que van aprenent. Així doncs, el joc simbòlic es dóna quan l’infant imita una conducta que simbolitza alguna cosa i la representa com a part d’un joc, sense que aquesta s’hagi fet en aquest mateix moment. Quan imiten una acció en el moment en què la fem nosaltres no és pròpiament joc simbòlic.
El joc simbòlic és un aprenentatge que ajuda a l’infant a conèixer-se a si mateix i a l’entorn social que l’envolta.
UNA NOVA SESSIÓ DE MÚSICA A L’AULA ESPÍGOL
ALIMENTS
Els aliments son tota una font d’experiències i descobriments, no sols perquè ens alimenten si no perquè ens permetem experimentar amb tots els sentit: gust, olfacte, tacte i vista .
Aquí totes les experiències que hem realitzat a la Llim el Ninot:
PLANTEM L’HORT DE L’ESCOLA
SORTIDA CENTRE CÍVIC DE TORREFORTA :BIBLIOTECA I LUDOTECA
Aquesta setmana hem anat al Centre Cívic de Torreforta i em visitat la Biblioteca, on hem tornat a escoltar el conte de Viure amb la Hilda, a càrrec del conta contes Agustí Ferrer. Després hem jugat una estona a la ludoteca.Ens ho hem passat molt bé!
Juguem amb farina a la nostra cuineta
FESTA DE CARNAVAL I TEATRE PARES AMPA
ÉS CARNAVAL I ENS VENEN VISITAR LA CONCUBINA!!!!
COMENCEM A PLANTAR EL NOSTRE HORT
FESTA CARNAVAL 2019
CARNAVAL 2019 VISITA DE LA COMPARSA DE LA CONCUBINA
JOC HEURÍSTIC AULA ROMANÍ
SESSIÓ PSICOMOTRIU PER CARNAVAL
VIVIM EL CARNAVAL
PINTEM L’ANIMAL DE LA NOSTRA DISFRESSA DE “Viure amb la Hilda”
TALLER DE PARES: CARNAVAL
JUGUEM AL PATI DE LA NOSTRA ESCOLA.
PLOU SORTIM A MIRAR…
EXPERIMENTANT AMB CONFETI TOT ESPERANT EL REI CARNESTOLTES
GRUPS INTERACTIUS P2 LLIM EL NINOT
ARRIBA CARNESTOLTES, PREPAREM LA NOSTRA DISFRESSA QUE SERÀ,SERÀ…
Aula oberta de llengua anglesa
Els més petits estrenen la sala multisensorial
Aula oberta de Música a la Llim El Ninot
Foscor/Llum. Blanc/Negre
La Foscor. Llim El Ninot. Pintem a les fosques amb colors de llum.
Mirem contes a la Biblioteca
Fent construccions a la llar del Ninot
Psicomotricitat a l’aula Farigola
La Foscor, La Llum…
Retornant de les vacances de nadal, hem iniciat el nou any amb la unitat temàtica de la foscor i la llum. Durant uns dies experimentem amb la llum, la foscor, les transparències, les ombres, etc… ens ho passem genial.
Aula dels Espígols experimentat amb farina sobre paper negre , el contrast blanc-negre i a la vegada ens iniciem amb el traç i el gargot.