Les proves de Competències Bàsiques a 4t d’ESO

Avui i demà (6 i 7 de febrer de 2018) l’alumnat de 4t d’ESO realitzarà les proves de competències bàsiques.

En què consisteix aquesta avaluació?

La prova de quart d’ESO avalua les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica. Aquesta prova externa, elaborada i organitzada pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, té un caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres, i vol ser una eina per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

Calendari d eles proves:

Aquest article s'ha publicat dins de ESO i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.