Lliurament de diplomes als alumnes de l’AO

El passat divendres 9 de juny,  al saló de plens de l’Ajuntament d’Amposta, i com és habitual per aquestes dates des del curs 2007- 2008, els alumnes de l’Aula Oberta del nostre institut varen rebre el diploma que certifica l’aprofitament de les pràctiques laborals que han estat realitzant des del mes d’octubre.

La senyora Inés Martí, regidora d’ensenyament i cultura, els dirigí unes paraules d’agraïment per les tasques realitzades i destacà que tant el comportament com el rendiment han estat valorats molt positivament pels encarregats del seguiment de les pràctiques. A l’acte també comparegueren l’alcalde de la localitat, el senyor Adam Tomàs i uns quants regidors de l’ajuntament. A més, els alumnes van estar acompanyats per la directora del nostre institut, la  tutora de l’Aula Oberta i el professor d’educació física.

Aquest article s'ha publicat dins de AULA OBERTA i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Lliurament de diplomes als alumnes de l’AO

1. Nicole diu:

Excelente curso!!

• Rosa diu:

¡Excelentes personitas que nunca olvidaré!

• EL QUE SIEMPRE AYUDA A LOS DEMÁS diu:

Un curso de lo mas entretenido y divertido, ahora toca seguir avanzando y mejorando poco a poco, todo llega a su fin siempre por lastima, SUERTE A TODOS para la nueva época que se nos acerca SIEMPRE FUERTES <3

Salu2 a todos desde Castellón 17/11/2017